Lush Christmas - Glögg

Lush lanserar varje år nya julprodukter och i år så har vårt svenska glögg blivit gjort till en duschkräm. Jag ska definitivt in till Lush och sniffa på produkter så denna kommer jag provlukta och se om det är något för mig(Om den nu finns i butik då!).

Duschkrämen beskrivs såhär:

"Let the Wine Flow Glögg is a Lush interpretation of a Swedish spin on festive mulled wine. It will make your body feel warmer as you inhale the spicy aroma. A bottle of Glogg is a fairly boozy cocktail to liven up Christmas baths and showers."

Kostar dryga 40 kronor för 100g och dryga 80 kronor för 250g och finns i deras brittiska webshopp.

Eng: Lush launches new christmasproducts every year, and this year our swedish Glögg(Spicy Mulled wine) has been made into a showercream. I'm definitely going into Lush to sniff some products out so I will smell this aswell to see if its something for me.

The showercream is described like this:

"Let the Wine Flow Glögg is a Lush interpretation of a Swedish spin on festive mulled wine. It will make your body feel warmer as you inhale the spicy aroma. A bottle of Glogg is a fairly boozy cocktail to liven up Christmas baths and showers."

It costs 3.90£ for 100g and 7.75£ for 250g and is available at Lushs website.

Kommentarer:

1 Linnea:

sv: Ja men visst är det mysigt med alla olika färgerna på löven, det kalla vädret, mysiga cafeér när det är kallt ute.

Jo jag tycker det är mysigt med vintern. All snö, julbaket, julgodis, de tända ljusen, julgranen och ja allt annat :)

Haha, ja det får vi ju hoppas på om du inte gillar snön ;)

2 maria:

hihi det tycker jag också! jätte fin blogg du har! :D

3 FRIDA MARBE:

sv: jag vet, masacaran äger! Har det hemma, bara att jag behöver en ny! ;)

4 Anna:

SV; Tack så mycket :)!

Coolt att du skriver så mycket om smink och sånt ;d

5 steph:

haha, ja det klart.. :D allt bra?

6 Djoikiis<3:

Sv: Eller hur :D Älskar iden om lite mer action i djungeln och sånt ;) Vagöru då?

7 linn:

hihi tack :)

8 Djoikiis<3:

Sv: hahah xD Abolut ;) Om dem inte blir brända... Skulle inte förvåna mig! x)

9 Julia:

Taack för stödet haha :P :)



Jag slapp sak dricka ngn skum grej istället -.-



Haft en bra dag? :D

10 Beccis:

sv: Aaah det är så gott :) ibland får man gotta sig lite hihi ^^

11 sara:

sv: visst är han :D

12 Jennifer [fotoblogg]:

sv; vet du om man kan göra tidsinställda inägg?

13 maria:

haha visst är den snygg :D

14 Hampus:

Haha xD Skulle vara coolt att prova^^

15 Isa:

svar: Japp, jag tränar friidrott :). Har en sträckning i mitt ben men hoppas att den är på bättringsvägen men det är kul att träna ändå :))

16 XOXO, LANAH:

Åh, glögg är äckligt, haha. Allt bra? :)

17 Adna:

tack så mycket! :D

18 nath:

sv; jaha vad roligt! håller med dig, dom är bra :D

allt bra med dig annars?

19 Åsa:





hahaha nää det har du ju så rätt i ;) Men ändå :P



20 Sofie- Amor vincit omnia:

vilken spännande doft ;)

21 thesswester - inte som alla andra:

sV: ahhaha jag vet ;D helt craazy asso :)

22 johanna:

sv: haha (y)

vad var de som hade hänt då? ;o

23 ebba:

fin blogg :)

24 Emmelist:

den där måste jag ha !



tack förresten!

25 johanna:

sv: aha då förstår jag :p

26 Helena:

jag måste nog oxå provsniffa om den finns kvar i butik i mellandagarna,då jag har vägarna förbi en lush-butik nästa gång, men det borde den ju göra tycker jag :-)

27 li - ett stort grönwallfan:

sv: jo, det har variit en kanon helg! :D.

28 Honi:

Maria: Tack!

Anna: Tack :) Är ett av mina största intressen så det kändes självklart!

XOXO, Lanah: Jag hatar glögg men jag gillar doften :p !

Sofie: Ja det är inte direkt något som man hittar i schampodiskarna på Ica. :)

Ebba: Tusen tack!

Emmelist. Spring och köp!

Helena: Gör det :) Har bestämt mig för att inte bestämma mig innan jag provluktat lite! Gillar inte att dricka glögg men doften gillar jag :)

29 MYMiC:

åh love it ^^

30 Omygloss:

Jag köpte den här tvålen här om dagen och åååh vad jag älskar den! Den är helt fantastisk. Kommer på mig själv med att andas djupare andetag för att kunna få in ännu mer av doften. En riktig njutarprodukt!



Finns för halva priset hos lush nu!

Kommentera här: