FOYD - Rockstar baby



Gårdagen bjöd som sagt på partyparty med mina vänner, vi var ett stort gäng som samlades och åt middag och spelade Buzz, Rita och Gissa, Poker och en massa andra roliga spel. Finns inget roligare än att sitta och ha kul med det gänget, Rita och gissa när dom fått i sig några öl är ju nästan omöjligt dock! Tack för en trevlig kväll!

Både min outfit och mitt smink gick (Som vanligt) i en rock-chic anda med min fars gamla stora (Och tunga, phew) platta nitbälte. Svarta skinnies, svart top, ett riktigt läckert blingigt halsband med massor av länkar och ringarna nedan. Nu ska jag käka frukost och hoppas att mannen kommer hem med en cheeseburgare från donken, håll tummarna!

Eng: Last night i went to have some partyparty times with my friends, we were a big gang that gathered up and had dinner and played Buzz, Draw and guess, poker and a whole lot of other fun games. Nothing more fun then to sit and enjoy yourself with those people, draw and guess when theyve had a few beers is almost impossible though! Thanks for a nice evening!

Both my outfit and my makeup was (as usual) quite rock-chic with my dads old, big (And heavy, phew) flat studded belt. Black skinnies, black top, a really cool blingy necklace with lots of necklacechains and the rings below. Gonna eat breakfast now and hope that my man will come home with a cheeseburger from McDonalds, fingers crossed!

Products:

  • Eyeshadows - Manly palette
  • Primer - GOSH Eyeshadowstick Love that Beige
  • Eyeliner - E.L.F Cream eyeliner - Black
  • Eyeliner - Max Factor - Kohl Pencil 020 Black
  • Foundation - L'oreal True Match Foundation C1 Ivory Rose
  • Isadora - Perfect Loose Powder - 01 Velvet Transparent
  • Eyebrows - Isadora - Eyebrow Pencil - 22 Light Brown
  • Mascara - GOSH - Extreme 2 step volume mascara

Kommentarer:

1 FINI:

Heey:) Fysatan va snygga ringar!

SV: jaa hon e sjukt vacker! och pretty reckless e grymma ja :)

2 rosalia:

svar: jaa det är jättekul jag fattar fortfarande inte att jag har varit där!! :D jag gillar dina ringar! vart har du köpt dom?

3 Emmelist:

tack stumpan :D



snygga ringar :D

4 alltidteresia:

jätte fin blogg!

hur mår du ?

kram <3

5 Sara:

Taaack för tipset! Ska prova <3

Fin blogg du har!

6 Schober:

"Riktigt läckert!"

Tackar! Hihi vi har exakt samma foundation!

7 julia:

ja, väldigt mycket lättare... ;o

8 m ♥:

sv: tack så mycket! (:

9 LOWA - En musikblogg:

SV: okej, vad ska du göra i luleå? :)

10 Lisa:

ascoola ringar:D

11 Anna:

Jag med:D

Rockigt är sdnyggt!

12 Anna:

Jag med :D

Rockigt är snyggt!

13 Caroline:

riktigt snyggt!

14 elle:

hih visst e dem :D

15 ♫♪ Sandra T:

snyggt!

16 Lotta:

ja vet! känner mig skit duktig eftersom jag ALDRIG gör ngt annars! ;) jaa skit tråkigt :/



btw snygg sminkning!

17 Honi:

Fini: Tack! Älskar ringarna. :)

Rosalia: H&M, tror dom kostade 40kr för allihop!

Emmelist: Tack snygging!

Sara: Tack!

Schober: Vilket sammanträffande :D Så är det inte bara jag som använder den, alla verkar använda så dyra foundations men jag håller på min true match år efter år.

Lisa: Tack!

Anna: Ja jag älskar rockigt, känner mig lite coolare då ;)

Caroline: Tackar!

Sandra T: Tack!

Lotta: Tusen tack!

18 Louise:

sv: haha jaa fast låter ju som en gubbe men söt ändå ;)

19 ♥ nath:

sv. hehe, jag blev väl varken nöjd eller missnöjd ;l

20 Malin:

sv: men alltså gud jag känner igen dig!!!!!!!! Vi har gått samma skola på björx på högstadiet ju :D

21 Elina:

Tack! :)

22 kajsaruth:

sv: ja, den var faktiskt riktigt bra! :)

23 Deniesé:

sv: haha tack, jag är verkligen nybörjare i illustrator men det är kul när man väl pillar. :) Så tack!

24 FlizanLizan:

sv: nej det äre inte eftersom jag inte visste daa :P

25 Johanna:

Tack :D

26 A-C:

hey! tack du! ska försöka krya på mej :) hoppas din helg blir underbar!

27 frida:

ja de ttycke rjag med.)

28 Anonym:

sv: Jadu, har man inte ork så har man inte :)



Va gärna med i min outfittävling!

29 EMELIE:

sv: tack så mycket :)



fin sminkning!

30 E l v i r a:

Vilka nice ringar! ;)



svar: Jag vet, jag älskar dom också! :)

KRAM.

31 therese:

sv: jaa! det är ju bara för gott, seriöst :D

snygga ringar förresten!

32 Linda:

Snygg du är :D

33 ida:

Hej fin blogg, vad gör du?:)

34 liindblaads:

hej , allt bra denna kväll ?

35 liindblaads:

hej , allt bra denna kväll ?

36 Hedvig:

SV: Ja visst är dem! Det är kul med inspirerande bilder tycker jag! ;)



Haft en bra lördag? :)

37 new york:

sv: hahahha kan tänka mig det

38 jenny - ROSEETTENS ♥:

haha jaa :)

vad hittar du på ikväll då?

39 Linda - ndaiL:

Ja, det va ett bra köp! :)

40 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Snyggt! :)



SV; Okej :D

41 VIVIENNE ~ Modell & Fashionista:

snyggt sminkad ögonskugga!



SV: Jaa det var riktigt kul att bli most wanted :D:D tackar så mkt.



Hoppas du får en bra söndag!



KRAM KRAM

42 Honi:

Emelie : Tack!

Elvira: Tack, älskar också ringarna :)

Therese: Tack!

Linda: Snäll du är!

Frida hjärta kevin: Tack!

Vivienne: Tusen tack :) Kram!!

43 F R I D A:

Snygga ringar :)

44 Anonym:

jävla snygga ringar! :)

45 Cillaah:

jävla snygga ringar! :)

46 Honi:

Frida: Tusen tack!

Cillaah: Tack!!

Kommentera här: