Guide till Eyeko.com


Här kommer en liten guide till hur det går till när man shoppar från företaget Eyeko's hemsida!

Betalning: Paypal samt kortbetalning.
Frakt: Gratis frakt inom Europa, tog ungefär 4 dagar innan jag fick mitt paket till Danmark.
Säkerhet: Inga problem här.

+
*Paketen är välförpackade.
*Priserna är helt okej, 3.50£ för ett lack är ingenting.
*Gratis frakt inom Europa.
*Om man shoppar för över 10 pund så finns det nästan alltid ett erbjudande i sidomenyn/framsidan om ett gratis lack eller dylikt. Kom ihåg att skriva in koden när du checkar ut!

-
*Få produkter.
*Själva plastkorkarna till lacken har en tendens att separera sig från borsten.

Eng: Here's a little guide on shopping from Eyeko's website.

Payment: Paypal and via card.
Shipping: Free shipping within Europe, took me around 4 days to recieve my parcel to Denmark.
Safety: No problems at all.

+
*Well packaged parcels.
*Good prices, 3.50£ for a polish is almost nothing.
*Free shipping within Europe.
*If you shop for over 10 pounds there's almost always an offer in the sidebar/on the front page about a free polish etc. Remember to enter the code when you check out!
http://www.eyeko.com/index.php

-
* Quite few products.
* The plastic lids to the polishes have a tendency to separate from the brush.

Disclaimer: I am not in any way affiliated with this company, this is simply a webshop guide to help my readers.

Kommentarer:

1 Caroline:

Precis du har väl också den från Nilens Jord? Jag gillar den men tyvärr tappar den mycket strån så ska bli kul att se hur ELFs är!"

2 Lillasyster:

Åh, toppen med en "recension" av Eyeko, vill gärna handla där! Ska nog försöka mig på det nu ^^

3 Helen - skönhetsbloggen:

Sv: Taaack! Sötis

4 Honi:

Caroline: Ja jag har den också, än så länge har den tappat några få strån men inget som stör.. Men efter en del användning så kommer det kanske :p

Lillasyster: Jag gillade deras lack iallafall och nu har dom ju fått in lite nytt! Så prova :) Det var inte så dyrt. Passa för sjutton på att få ett gratislack dock, dom har erbjudanden varje vecka har jag sett!

5 MK*:

Jag ska beställa därifrån, hittade sidan via ELF



sv: will do :D

Kommentera här: