E.L.F Julnyheter

Märket E.L.F har släppt en hel del nya grejer nu till jul varav en del är limited edition (F.ex borst-settet högst upp). E.L.F brukar ha fri shipping och erbjudanden mest hela tiden så jag skickar förmodligen efter en beställning med några smågrejer till mig(Party Purple lacket är jag verkligen sugen på) och lite saker en tjejkompis till mig önskade sig i julklapp efter att ha provat dom hos mig. 100 paletten med ögonskuggor ser riktigt fin ut, undrar bara hur pigmenteringen är på den. 183 kronor är ju inte så illa heller för en palett!

Klicka här för att komma till deras webshopp.

Kommentarer:

1 kerstin:

Lacken är det som frestar mig mest här! Jag får nog börja planera shoppingtur i cyberrymden!

2 Ninni:

Penslarna ser fina ut, men det är tyvärr för många av dem som jag aldrig skulle använda. De hade även skuggpaletter med sex stycken skuggor som jag tyckte såg fina ut.

3 Honi:

Kerstin: Det är lacken som jag är intresserad av också! Speciellt dom två på bilderna :) Så fina!

Ninni: Jag har några penslar från E.L.F och dom gillar jag men du har rätt i att det finns många i kitet som jag inte skulle använda. Det beror väl på att jag har dubletter av samma sorts penslar dock, inte att jag inte har nytta av dom!

4 Anna:

sv: haha, tack! :)

5 Igeland:

sv: Haha, bra det ;)

6 Moa - Leos mamma:

Ja precis, det är nog ändå rätt bra att kunna leka själv ibland också! =)



Allt bra med dig?

7 lovisa:

sv: ja det gör det absolut:(

8 Cissi:

Ja, visst är hon! :)

9 C A R O L I N E:

väldigt fin blogg måste jag säga!

10 CmonEbba:

Haha, nej och man kan ju inte direkt stå där och posea och försöka se snygg ut.

11 Lexi:

Hehe mm jag e filmnörd så det blir mycket sånt på bloggen =)

12 Tess:

Jättefin blogg, riktigt snygg design :)

Jag blev mest lockad av ögonskuggorna, verkar ju så himla praktiskt och kul med så många färger i ett. Men sen vet jag att jag bara skulle använda de lite beige-guld-bruna nyanserna till slut ändå ;)

Sv: Visst är hon skithärlig? Och med den mamma mu-rösten, hade ju varit jättemysigt! :)

13 Frida:

sv: Det är riktigt skönt! :D

haha ajdå!

14 Joanna:

ja verkligen, man blir jätteledsen även om man inte känner familjen :(



har faktiskt flera gånger funderat på att beställa produkter från e.l.f, men kan man verkligen lita på dom?

15 JOSEFINE THYBERG:

nej.. men var verkligen tvungen att göra det igår så fick offra lite tid till det igår :)

16 ♥ johaansson's ♥:

hur är det med dig idag? :)

17 JACKET:

den är svinball..! :)

haha ja, man gör väl ba de misstaget en gång kanske

18 simone:

snygga saker :D Och vad jag älskar detta "limited edition" trots att dom har tusentals av varan :P

19 Honi:

Caroline: Tack! :)

Tess: Jag har en 120palett som jag köpte på ebay som jag älskar. Det finns 88färgs paletter som har bruna och beiga varma färger som du kanske skulle gilla mer!

Joanna: Det tycker jag verklgien att man kan, finns en liten guide under Nätshoppar! :)

Simone: Tror inte det är själva borstarna som är Limited Edition, utan att dom säljer dom tillsammans till ett lägre pris :) Borstarna vet jag dom har massvis av.

20 ♫♪ Sandra T:

fina lack!

21 ~Sara~:

Åh är så sugen att beställa en massa från e.l.f!!



Sv: Tack så mkt. =D Ja jag gillar lila, men jag blev ganska less efter en kväll i den här färgstarka sminkningen. Folk häromkring fattade säkert inte ens grejen med det...

22 FINI:

svar. håller med, asså ja lyssnar på musik, inte på folket runtomkring... heheh så du & ja e ganka lika på den punkten då! :d

23 EmmiHeiskanen:

Tack = )

Allt bra ? = )

24 Jessica:

Thanks du! :D

Måste kika in din blogg, askul med sminkbloggar :D

25 Emmelist:

hehe ja det är skönt med mask :D

26 Anonym:

åhvill ha en såndär palett :D

27 Joanna:

sv; okej tack! då vet jag det :) dom har ju jättemycket grejer till grymma priser, men är det bra kvalité också?

28 Cornelia:

sv: haha ne fy fasiken va äckligt :P de värsta är nog att jag hade verkligen ätit den om jag inte har sett bäst föredatumet, den såg liksom helt normal och god ut :P tur att jag itne gjorde de!! :P

29 tess ♥ foto:

sv: taack, jag älskar den tröjan också :D

Tack för att du kommenterade ÄNTLIGEN en sminkblogg som visar EXAKT hur man ska sminka sig snyggt!!! Tittade och såg du visat hur man gör med grå/ svart!! ÄLSKAR'T BLoglovin nästa säger jag bara! TACK FÖR ATT DIN BLOGG FINNS :D:D:D LYcklig jag blir, fest imorrn och din blogg blev en insipiration :D <3

30 M I C A E L A:

SV; Jaaa, samma här. Det 'är så mysigt. :)

31 julia:

Sv: tack så jätte mkt!! <33

32 Annellisaa:

tack så mycket för omtanken:)

33 Mariam:

Sv. Jo det gick faktis bra! ;)

34 pauli♥:

åh nu vil jag handla smink :)

35 malayka:

oh..tack så mkt =) hoppas de e lika snygga i verkligen också =)..jättefin blogg =)

36 L O T T E:

sv: samma här! älskar jackor, men skor är endå en favorit. kan handla hur många par som helst! :P

37 Josefine:

Sv: Heh, tack så mycket! :) Vad har du för dig?:)

38 madde&stina:

fin blogg!

haft en bra dag?

kram

39 lina:

sv: tack så mycket! =)

fin blogg förresten!

40 Honi:

SandraT: Visst är dom, gillar speciellt det lila :)

Sara: Jag också! Väntar tills några andra grejer jag vill ha är i lager igen dock :)

Jessica: Ja smink är himla kul :) Glad att du vill kika in igen!

Fckingcrazy: Älskar paletter, en massa färger komprimerat i en grej liksom! Riktigt praktiskt!

Tess <3 Foto: Men gud vad glad jag blir snälla söta du! :) Tack för att du kommenterar och gillar bloggen!

Pauli: Då vet du hur jag har det varje dag, hahaha. :)

Madde&Stina: Tack!

Lina: Tack!

41 frida:

hoppas du har haft en bra helg! :D

Kommentera här: