CG - Island Escape 2011

China Glaze är ett märke som jag alltid är supernyfiken på. I april 2011 släpper dom sin nya sommar kollektion Island Escape som liknar årets sommarkollektion Poolside. Jag föredrar hur Island Escape lacken ser ut dock, lite mindre neoniga än dom från Poolsidekollektionen. Är det någon av färgerna ni är nyfikna på? Senorita Bonita och Cha cha cha är dom som jag blir mest sugen på att klicka hem när kollektionen kommer ut!

Kollektionen består av följande lack:
2 Cremé lack (Papaya Punch & Electric Pineapple)
3 Glitter lack (108 Degrees, Senorita Bonita & Blue Iguana)
1 Shimmer lack (Cha Cha Cha)

Eng: China Glaze is a brand that I'm constantly supercurious about. In april 2011 they will release their new summer collection Island Escape that looks alot like this summers collection Pollside. I prefer how the Island Escape polishes looks like though, abit less neon then the Poolside ones. Are you curious about any of the colors? Senorita Bonita and Cha cha cha are the ones that I'll be most likely to click home when the collection comes out!

The collection consists of:
2 Cremé polishes (Papaya Punch & Electric Pineapple)
3 Glitter polishes (108 Degrees, Senorita Bonita & Blue Iguana)
1 Shimmer polishes (Cha Cha Cha)

Kommentarer:

1 ÅSA:



hehe ^^ nice

2 Elin:

SV: Ja, helt otroligt, haha :) Vi brukar aldrig få det så det är därför jag längtar!

3 Cissi:

tack sötnos! :D

4 sanndi:

SV: Tack så mycket. Vad ska du göra för skoj ida då?

5 Ingrid:

wow vilken härlig färgbomb!

6 Sandra - I Min Rosa Bubbla:

Ja det känns riktigt kul att få börja jobba igen :)

7 Ella Bogren:

sv; JAJAMENSAN!! (:

8 felicia:

svar: ja, hehe

9 josefine:

sv: ush ja .. Det är jätte kallt redan, man tycker ju att de inte borde vara såå kallt redan men men ..

har du gjort idag då ? :)

10 Lillasyster:

Sötnos! (:



Jag får se om det blir nåt Papaya Punch för mig, antagligen (:

11 Anna:

Jo jag brukar också ha i russin, men inte när jag har mjölk :) Fast russin mättar ju inte :(

12 Oonx:

Cool header! :)

13 Felicia:

Haha jo jag vet han är typ smäst på att sjunga men det är ändå sjukt gulligt :')

14 LORISSA LOVEBOMB:

sv: tack snälla, det är från Namibia.

Låter som härliga lack, fixade mina naglar idag :)

15 Malin:

Tack! Kul att få upp lite grejer på väggarna, blir lite mer hemtrevligt.

16 Maria, Hjärterdam:

Tack sötnos =)

17 emelie:

dom är verkligen ingenting att leka med, grymt äckliga är dom! :o

18 AMPELOS:

skitbra!

19 jennifer:

sv: ja de kan jag förstå samma här nästan!

20 FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★:

tack, den kommer från H&M :))

21 Sannalitens.blogg.se:

Svar: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

22 paij:

re: hahahaa ja det är pudlar, jäklar så jag skrattade när jag läste din kommentar, klockren!

och jag skrattar varje gång jag kollar på bilden på tröjan, haha

23 Andreas Lindow - mode för killar:

vilken fin header! du verkar värkligen kunna sånt här! :)

24 Andréa:

Sv: Okej. Själv gillar jag bruna sminkningar, tycker det får mina ögon att se ännu brunare ut :)

25 EmmaKP:

Åh jag älskar china glaze nagellack! De sitter alltid så bra och är lätta att måla :)

Kommentera här: