Birthdayhaul

Jag kände mig galet bortskämd igår när jag kom ut ur Matas här i stan (Som vårat svenska Kicks ungefär) med en påse fylld med godsaker. Jag fick två presentkort av svärföräldrarna i helgen även fast jag hade sagt åt dom att jag inte behövde några presenter. Tusen tack!

Det blev rätt lite smink och rätt mycket andra produkter denna gång. Fick dessutom med testprodukter på lite produkter från Clinique (som jag kommer köra en recension på), samt produkter från Biotherm och Helena Rubenstein(Finns en orsak till att jag väljer att kila till det Matas som ligger längst bort, dom har trevligast personal). Något som jag hade gått och suktat efter och var glad över att äntligen kunde köpa var den röda stipplingborsten från Nilens Jord, och även Garniers ögon roll-on som jag hört så mycket om.
Eng: I felt incredibly spoiled yesterday when I came out of Matas here in town (Like US's Sally's or UK's Boots/Superdrug) with a bag full of goodies. I got two giftcards from my inlaws last week even though i had told them that I didnt need any presents. Thank you so much!

I didnt get much makeup, instead I got a whole bunch of other products this time. I got a few testproducts on some products from Clinique (That Ill do a review on), aswell as products from Biotherm and Helena Rubenstein (Theres a reason to why i go to the Matas that is furthest away, they have the nicest staff). Something that ive been wanting to get for a while and that i was really excited to buy was the Stipplingbrush from Nilens Jord, aswell as Garniers eye roll-on that ive heard so much about!

Kommentera här: