MNY 613

Ja vad ska jag säga, jag köpte den i tron om att den var mer pigmenterad än den faktiskt är. Jag swatchade den i affären men jag måste antingen ha swatchat något annat eller varit helt sinnesförvirrad för det här är absolut inte som jag minns den. Jag ÄLSKAR verkligen metallicskuggor men denna funkar inte alls.

Jag gjorde först swatches till er på handen men det gick faktiskt inte att se oavsett hur mycket man packar på så jag drog fingret över skuggan istället. Den är alltså väldigt dåligt pigmenterad, och jag är lite besviken. Får väl använda den som highlighter till fest-smink eller något liknande. Nej nu ska jag sluta sura! 40 kronor kostar deras skuggor iallafall om det är någon som är sugen på en.

Har ni testat några av deras andra skuggor? Var dom bättre än denna?

Kommentera här: