Julklappstips till yngre tjejer

Hade tänkt göra några inlägg där jag tipsar om julklappar till olika målgrupper, Yngre tjejer, Kvinnor(Smink, hudvård & Hårvård) & Män. Startar ut med ett inlägg med tips om julklappar för dom yngre tjejerna som antingen ska eller just har kommit i tonåren. Hoppas att någon får lite hjälp av detta!

En fin liten present-box från H&M för 50 kronor som innehåller ett lekfullt läppglans och en tvåfärgad ögonskugga, perfekt för tjejen som precis börjat prova sig fram med smink. Finns hos H&M och på deras webshopp på länken under.

LÄNK

Läppglans fungerar oftast till dom yngre tjejerna då det är ett diskret sätt att låta sitt barn sminka sig när dom nu kommer till den åldern där dom blir nyfikna och vill testa allt som har med smink och hår att göra. Finns hos H&M och på deras webshopp på länken under.

LÄNK

När jag var yngre så fick jag ett jättefint rosa glitternagellack i julklapp, av vem kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg hur mycket jag tyckte om det och hur välanvänt det blev. Depend har fina och billiga lack i små flaskor som man kan ge separat, med något annat eller sätta ihop 3 eller fyra i ett litet nagellackskit. Depends minilack kostar 25 kronor hos KICKS, Åhlens, Parelle etc.

LÄNK till Kicks Webshopp

Även mascara brukar vara ett hit för dom som just börjat prova sig fram inom smink, en brun mascara ger ett mer neutralt intryck vilket kan vara bra i den åldern. Finns hos dom flesta sminkaffärer såsom Åhlens, Parelle, Kicks etc.

LÄNK till Kicks Webshopp

 

Niveas Angel Star serie är en hallondoftande serie med 4 produkter som enligt mig är som gjort för tjejerna i yngre tonåren. Angel Star Shower Cream kostar 35 kr, Angel Star Deo kostar även den 35 kr, Angel Star Lip Care går på 30 kr och Angel Star Body Lotion kostar 60 kr. Priserna kan ha ändrats men dom ligger i en relativt billig prisklass. Hade jag valt något ur serien att ge till min pojkväns 13åriga syster hade det varit Body Lotion och Duschkräm. Finns i välsorterade mataffärer samt större sminkkedjor.

Kommentarer:

1 sandra:

sv: tycker också det är

grymt snyggt ;D

Hoppas på att det läker fort.

allt bra med dig ?;)

2 Nina:

sv; jahaa men det är ju bra, då sparar man ju mer pengar ;)

3 Emma says style, love & rock and roll.:

bra tips!

4 YSF:

Nog blir man sjuk nog, men min pappa har inte haft ont i halsen sedan han tog bort dem. ;)

5 A:

Bra tips där, nu vet jag vad jag kan köpa till mina små kusiner :)



SV: Ja, men bilden är jävligt härlig tycker jag :)

6 Linda:

sv: Tack!:D

7 Anonym:

sv; tack så mycket för tipset :)

ska nog försöka göra det bästa jag kan med mitt hår .



haft en bra dag? :)



http://ninortachamoun.blogg.se

http://ninortachamoun.blogg.se

8 elin:

SV: aha okej:D tack:D



kraam elin<3

btw: du sminkar jätte bra! Super snyggt^^

9 Kitty:

Hittade din blogg via sminkans så ska börja fylla din med :) Alltid kul se andras sminkningar!

10 Karro:

Jättebra tips! :)

11 eellaaa:

Tack så mycket :)



åå dom där sötsakerna vill t.o.m jag ha :)

Hello Kitty älskas ju!

12 Amanda:

Svar: Godkväll och ursäkta för sent svar! :) Väldigt konstigt, jag åt ingenting mer den kvällen utan gick och la mig. Haha!

13 anna:

sv: åh nice! jag älskar också london, vart där några ggr men nu var dte några år sen så det är på tiden :)

14 LIENE:

sv: ja gör det:)



ååh skulle vara kul att få nagellack i julklapp faktiskt!

15 Micha:

allt kan ju inte vara allas stil! mm men jag älskar dom =)

16 jojjo:

haha jaa jo det är ju så det brukar vara ^^

Allt bra med dig? Bra tips där!

17 kerstin♥:

Sv: okej, roligt?;)



hur har din dag varit då?:)

18 B R O W N S U G A R:

Bra tips :)

19 Honi:

Emma: Tack :) Hoppas du fick nytta av dom!

A: Kul att det hjälpte dig!

Elin: Tack så mycket fina du :)

Kitty: Välkommen hit :) Kul att du gillar bloggen!

Karro: Kul att du tycker det! :)

EELLAA: Ja Hello Kitty är så sött, så det fungerar nog på fler än dom yngre tjejerna :)

Liene: Ja det är nog inte så himla vanligt med nagellack i julklapp, tror inte många tänker på det som present :)

Jojjo: Tack!

Brownsugar: Tack!

20 Plutten:

Många bra tips, älskar Depend-lacken :)

21 michelle:

Hej! Ja visst är det kallt på nätterna, tänk sen till vintern då, ush! :( Vilken fin blogg du har, gillar dom nagellackerna jättemycket, många snygga färger!

Kommentera här: