Julklappstips, hudvård till henne

Jag ville starta ut med att säga att hudvård oftast är väldigt individuellt och om man inte har koll på vad personen man vill förära en present till har för hudtyp eller problem så kan det vara väldigt svårt att köpa något som t.ex. hudkräm etc. Här kommer iallafall några tips som fungerar för dom flesta!

En härlig ansiktsmask är den ultimativa vardagslyxen för dom flesta, det går fort, det är avslappnande och huden känns mer medgörlig efteråt. Masken ovan innehåller ros-lera och pulvermjölk blandat med jordgubbar, och sägs klarna upp huden så den känns babylen efteråt.

LÄNK till eleven.se's webshopp

Denna väska med godsaker från Clarins ämnar sig bäst åt kvinnor över 40, perfekt till mamma alltså! Kitet sägs föryngra huden och ge den mer spänst och lyster, och det finns andra liknande kit om man är nyfiken på dom!

LÄNK till eleven.se's webshopp

Denna Kings & Queens presentbox innehåller ett Bodybutter och en duschkräm i Sugar-serien. Doften beskrivs som söt men inte sliskig och jag har hört mycket gott om produkterna.

LÄNK till kicks.se's webshopp

Något som jag alltid uppskattar i julklapp och present i överlag är produkter från LUSH. Jag är extra sugen på denna lilla presentbox som består av Snow Globe soap, Iced Wine shower jelly, Ice Blue Soap, Glögg shower gel , Too Drunk..Emotibomb. En massa fina väldoftande produkter!

LÄNK till Lush.se's webshopp (Tryck på Julklappar i menyn till vänster).

Kommentarer:

1 Andréa:

Sv: Tightline har jag aldrig ens hört förr, haha (har kollat upp nu vad det är). Eftersom jag inte själv använder nåt av dom två uttrycken tänker jag inte ta upp dom.

2 Linnea:

Hoppas du har en trevlig Lördag:)



Vad är Advent för dig?

3 GUESS WHO?:

- nice du!

4 Ida:

Bra tips :)

5 SIEL:

sv. det hade vi absolut! :D

6 Carina:

Jag har alla de sakerna som är i julkitet från Clarins ;)



Är rätt målgrupp för det julklappstipset. Gillar verkligen de produkterna :) speciellt nu till vintern. Fast jag har hudkrämen för torr hy.

Kommentera här: