Isadora - Glitzy Holiday

 

Isadora släpper en ny liten kollektion som heter Glitzy Holiday Makeup 2010 nu i November. Kollektionen tar inspiration från Femme fatale, fest, glitter och glamour och innehåller många fina produkter som ser ut att ha mycket skimmer i sig. I kollektionen finner man en palett, 3 nagellack, 3 läppstift, ett läppglans, en mascara och en eyeliner. Några produkter är nya för denna kollektion och andra är tagna ur det ordinarie sortimentet som ett komplement (F.ex mascaran).

Jag är riktigt sugen på den fina paletten ovan och kommer nog önska mig den i julklapp tror jag. Gillar ni Isadoras produkter och har ni tänkt köpa något ur Glitzy kollektionen?'

 

Priser:

Crystal Glitz eyeshadow palette - 179 kronor.

Perfect moisture lipstick (Snow Glitz, Golden Glitz & Purple Glitz) - 105 kronor.

Wonder nail (Silver Glitz, Metal Glitz & Violet Vain) - 69 kronor.

Express star gloss (Reflecting white) - 99 kronor.

Lash Booster Mascara - 139 kronor.

Fine liner eye stylo - 95 kronor.

Kommentarer:

1 Cissi:

Ja men smink är alltid bra att ha! :D

2 Ellinor:

sv. Haha, jo! :)

Händer själv idag?

3 J I L L I Z:

sv: tack så hemsktmycket :D hur är det med dig idag då?:D

4 M I C A E L A:

SV; Aw, tack så mycket, vad gör du då? :)

5 irene:

sv: aha, har du ingen Höstlov?

6 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

sv: jaa, verkligen :D



fin heaader du har! `:P

7 Elin - [www.rockingthedude.blogg.se]:

Sv: haha konstiga männska :o hösten e ju jättetråkig :o

Fin blogg också btw :)

8 Kittyyyyyyyy:

- glad u liked it :)

vad ska du göra idag dfå?

9 lovisa:

sv: javisst, dagen blir så bra pöå nåt sätt:D

10 LISOU:

heheokej :)



och jag är helt tokig i den serien!

11 ÅSA:



tack så mycket :)



ja jag hatar oxå det. min kamera håller på så hela tiden :/

den där sista, eye liner grejen. funakr det som en vanlig eye liner? är den bra?

12 B E L L A H U U Y N H ~:

Isadora är bra (a)



sv: hehe mm (a) mjoo de är kul , beror oxå på vilket spel de är (a)

13 MATILDA ROSQVIST:

ja, kan inte fatta att jag gillar dom.. men jag är sån, måste titta men endå sitter jag med en filt framför ögonen halva filmen :D

14 anesa:

allt bra? :)

15 j o h a n n a:

sv: Åhh ja, det var grymt skönt med sovmorgon och lov dessutom! Något bra med att fortfarande gå i skolan! Haha, fin blogg btw :) Kramis

16 SABINA JUHLIN:

hahah det finns aalltid en ursäkt för ännu ett par skor ;)



17 maisah:

sv : aah <3

18 toves träningsblogg:

jaha.. ja det funkar också.. bor du i sthlm? finns tre stora skolor :)

19 Emelie:

sv; Ja:) jaha, hehe, okej:)

vilken årstid tycker du om då?:)

20 Cornelia:

sv: ja jätte tråkigt, men dom kommer upp på tisdag eller onsdag, så hålla utkik då :D

21 ♫♪ Sandra T:

snygga lack!

22 Bella:

himla snyggt

23 Emma <33:

Sööt blogg! <3

Titta gärna in på min blogg om du vill ;)

24 tamali:

vilken bra blogg du har! :)

25 DENISE:

åå vad fin blogg!:)

26 Sara:

Sv; okej, vad gör nu nu då? ^^

27 Helena:

paletten kommer jag garanterat att köpa, ev nått av lacken



28 Tove:

Ja det var jätte skönt ! :)

29 Emma:

Snyggt!



Ah okej =)! Själv har jag lov denna vecka !

30 Carina:

Vill verkligen ha den paletten och ett av läppstiften :) Ser så fin ut!

31 Vaska:

åh, tack för idéen! :D

följa varandra via bloglovin?

32 Linda:

Jaa, det var längesen jag var i sthlm jag med! Tror att det var nyår sist eller nåt sånt!! Väldigt längesen iallafall! :)

Vilken fin blogg du har!!

33 isabelle'nilsson :'):

Sv: Haha, jajamensan, jag bakar bröd! :D

34 matilda:

- Ja, jag önskar också att jag hade alla.. har nästan alla men saknar vissa! Bra att önska sig i julklapp kanske? :)

35 Madde:

Hehe jaa de e klart, Men han är så sööt när han försöker ligga som en liten boll =)

36 Anonym:

sv; ja precis :)

kram

37 Cissi:

tack :D

38 Helin:

SV; aah då fast blev ju lite pank nu haha :) söt blogg!!

39 Honi:

Cissi: Absolut, jag håller såklart med (Kanske inte så konstigt med tanke på vad min blogg handlar om!).

Olivia: Tack! :) Tog mig många headers innan jag blev nöjd.

Elin: Tack så mycket!

Åsa: Vad jag vet så ser den ut som en vanlig spritpenna (Med smal spets) och man målar alltså på den precis som om man använde en penna. Slutresultatet borde vara detsamma dock!

Bellahuynh: Tycker också om deras grejer, speciellt deras lack!

JOhanna: Tack!

Sandra T: Gillar dom också, speciellt det lila! :)

Tamali: Tackar :)

Denise: Tack vad söt du är!

Helena: Om jag inte får den i julklapp så måste jag vara patetisk och fråga min vän om han kan langa igen :p (Jobbar alldeles invid två sminkbutiker så han köper grejer åt mig ibland).

Carina: Ja läppstiften var jag också nyfiken på, har faktiskt aldrig provat något av dom!

Linda: Tack vad snäll du är! :) Tror det var hela två år sen jag var (och bodde) i stockholm.

40 Amanda:

sv: ja e påväg att ge upp! teorin e så jävla svår å frågorna så himla kluriga! bara till för o luras -.-

41 Moa - Leos mamma:

Ja det var jätte mysigt! Roligt att de bjuder på sånt ibland!



Var gärna med i min dagens blogg och missa inte tävlingarna i menyn! =)

42 ♫♪ Sandra T:

tack så mycket :D

43 Anonym:

ja! vem älskar inte converse?! =D

44 Marie-Loise:

sv: jasså, vad har du tenta i? nyfiken. du skriver mycket om smink o undrar om det e sådant du går utbildning om?



hade jag varit duktig på att sminka mig så hade jag vellat köpa dem sakerna du visa i detta inlägg.. fina färger..gillar verkligen det lila nagellacket :)

45 Linnea♥:

sv:Visst e han:)

46 Johanna:

Sv: Ja precis. :D



Galet fin blogg du har. Kollade på sminkningarna du gjort.. helt underbart ! ^^

47 lovisa:

sv: den var grymt bra :D

48 Angelica:

Älska!

49 mathilda:

sv: hihi jaa det var gott ;)

allt bra ? :D

50 Honi:

Amanda: Man får ta det långsamt och försöka plugga in det så bra man kan så det sitter!

Marie-Loise: Jag har tenta i programmering och nätverk och distribuerade systemer (vilken munfull det blev). Har ingen utbildning inom smink tyvärr, men bloggen förhindrar mig från att bli helt galen i tentaperioder då jag får göra sånt som jag älskar utan att behöva plugga till det!

Johanna: Tack så himla mycket! Glad jag blir!

51 izzai:

grymt snyggt smink!

sv: ja fast ja vet inte vilken hårinpackning som är bra dock

52 yasmine modell fru och mamma:

tack så jätte mkt är allt bra med dig? kram

53 Emma - foto mode vardag:

Brukar du beställa från ebay ofta? ;)

54 emeliiens:

sv: haha okej :) här är det tvärtom, jag kan verkligen inte baka :D

55 MK*:

palletten kommer jag köra stort på :D

56 josefine:

sv: formulan? krhm, nu får du förklara för mig..

Hmm, okej. Tycker den är jättefin jag : )

57 Hiba:

svar; taack :) aah jag vet.

58 emine:

Sv; Neeej, det tycker inte jag :D

59 Honi:

IZZAI: Jag vet att Lush har några bra, Marilyn har jag från Lush iallafall!

Emma: Ja det blir väl endel, dollarn är ju så billig och man kan hitta allt möjligt där för nästan inga pengar. Tex mitt senaste fynd var en tunn eyelinerborste för 6 kronor inklusive frakt.

MK: Jag också! SÅ fina färger!

Josefine: Formula betyder vad den har för egenskaper, om det torkar fort, om det håller länge tillexempel. Så en bra formula torkar fort och håller bra men en dålig formula torkar långsamt och håller dåligt.

60 aww:

tack så mkt:) din blogg är otroligt fin

61 Paulina & Pernilla:

Fin blogg du har! :D

62 jennifer:

sv. haha ja man kan ju undra hur han kom på det xD

63 Medinastyle:

SV; mjoo min mormor är inte så nära så skönt att ha farmor:)

64 sandra:

tur vi är två om de :(

65 FINI:

Sv; tack gullet! är inte sjuk, bara trött i vintertid ;) jaa det är ju så dessa tider, hur mår du själv? kraam

66 N U D J J A S:

jaså?för mej är det tvärtom.

67 mk:

du är :)

68 SIEL:

haha i know the feeling.

hemskt när det tar slut är det oxå!.. :D

69 sara:

sv. tror nt de finns så mycket av de här i sverige ;) men gillade sminket o så lite snyggt valt bara :D

70 guevacci:

håller med dig!

71 M I C A E L A:

SV; Jaa, den är jätte fin :)

72 Nathalie Nyrén:

ja iaf med mobilen :p



har tävling på bloggen - "gissa serien", vet du vilken serie det är? :d

73 Anonym:

aa oekjj :d

74 felicia:

svar: ja! :DD

75 L I K E S O F I E [foto]:

- Tack :)

okej ^^

76 karin:

Sv: Spikrakt håller jag inte med om, hahah! men tack

77 Giz:

sv: hehe tack^^ ja, nästan alla är ju söta som barn som tur är;D

78 ronja:

sv: aa, kan tänka mig det :) vad går du på för linje nudå?

79 Carro:

SVAR: Tack så mycket :)

80 keela:

Tack :D

81 anniepannii ♥:

Det tycker jag att du ska göra! :) det kostade inte så mycket att göra en :)

82 elin amour [en störd jävel]:

hahaha nä det är la kanske inte det första man kan tro mig :)

83 c:

Svar: Haha,:)

84 Sara Yo:

mm det är det :)

btw: cool header :D

85 Moa:

svar: mmm! Däremot lagar inte jag mat så jätteofta eftersom mamma gör det, haha

86 Isabelle:

Låter som man ska köpa det där:P Ja precis criminal minds är the shit med:D

87 Mariam:

Sv. Aww tack söt! :)



Allt bra annars??

88 Nadja:

Ja visst är det så. =) Allt bra ikväll? =)

89 juliaericson:

provade du chipsen? walkers, sa javla bast!!! =D

90 Linnéa Boström:

Åh vad det snyggt! Ja måste inhandla en hel del

91 Ingrid:

härliga färger där! :)

92 Jenny:

sv: När det gör inte det! Men det va dåligt väder så vi fick ställa in det :(

Men gud vilken fabulöst snygg blogg du har! :D

93 Decemberjul:

Sv: Det var tråkigt att du inte gillar julen. Då tycker du säkert inte om min blogg heller :P

94 beatrice:

tack!<3

händer det något speciellt imorgon för dig??:)

Kommentera här: