H&M Hand kit

För ett tag sen hittade jag denna fina lilla förpackning med handkräm och nagelbandskräm inne på H&M för en ynka tjuga och snappade åt mig en då mina naglar var torra och trötta. Krämerna luktar båda päron, sådär härligt fruktig och glassig päron (Nästan som piggelin!). Handkrämen gör det den ska, sjunker snabbt in i huden och lämnar ingen klibbig hinna. Nagelbandskrämen känns väldigt krämig och jag var tveksam till den från början då jag gillar lite tunnare krämer till mina naglar men även den var en hit.

Doften kan bli lite överväldigande ibland men jag har mestadels tyckt den var fräsch och mysig och lite annorlunda och roligare om man jämför med andra nagelprodukter som oftast luktar rätt kliniskt.

Finns hos
: H&M.
Kostar: 20 kronor.
Mitt betyg: 4/5, förpackningarna är rätt små men till det priset kan jag nog inte klaga.

Kommentera här: