EOTD - Twinkle

Äntligen kommer bloggandet igång igen! Idag blev det en neutral sminkning med en färg-pop i form av eyeliner. Jag ville prova mina nya Shimmering eye pencils från E.L.F (Har 4) så jag plockade fram den jag sett fram emot mest att testa, nämligen Twinkle Teal. Twinkle teal är en blågrön penna med galet skimmer, mjuk och krämig. Tror faktiskt det är mina favoritprodukter från E.L.F, en recension och swatches på dom 4 färger jag har kommer snart!

Produkter:

E.L.F Shimmering Eye Pencil - Twinkle Teal
H&M Beige Eyeshadow
GOSH Waterproof eyeshadow stick - Love that beige
2000 Calorie Mascara

Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson (foto):

sv: verkligen, blir så trött det är lixom tredje gången! :O

2 ellinor:

hon är fantastiskt bra! :)

3 lovisa:

sv: ja svinsnygga:D

4 ♥ Lila prickar ♥:

svar: tack så mycket :)

men det är lite gamla bilder, men jag har nästan lika långa naglar nu :D

allt bra idag? ^^

5 Tilde ♥:

Nej det är inge kul alls men snart är alla klara ..

6 SABINA JUHLIN:

tack!! :)



7 GUESS WHO?!:

- snyggt!

8 Sara:

sv: Ja, jag hatar också tandläkare! :( Men det kommer nog gå bra.. Som tur är får man ju bedövning och sånt!



Snygg sminkning!

9 mathilda:

aah daim är gött :D

fint sminkat!

10 Kajsa - En Feskardotter i mode:

Supersnygg sminkning :D

Sv: Tack, fodralet är igentligen för iphone :O:D

11 Sminkan:

Den såg ju riktgit bra ut!

12 frida:

kikar in! allt bra? :)

13 Sofia Hassan:

Verkligen! :) smakar ljuvligt

Jättesnygg sminkning!

14 Annika:

Supernajs!

15 victoria:

ja, det är alltid kul när man har kompisar som sover över :)

fin blogg du har! är allt bra med dig ? :)

16 Lillasyster:

Åh, tyckte det var jättefint!

17 Modekatt:

Verkligen snyggt!

18 Ida:

Snyggt :)

19 Jessica:

fin blogg:)

20 Emelie:

Tack, jag gillar dom :D

21 LINNEA:

jag överlevde iaf ;)

22 Anonym:

Snyggt! Var det svårt att göra så?

23 Nikol:

Det var jag som skickade kometaren innan namnet syntes inte :S

24 Laila:

natti natti gumman <3 sov sött :)

25 Honi:

Guess who: Tack!

Sara: Tack!

Mathilda:T ackar!

Kajsa: Tack!

Sminkan: Ja jag blev faktiskt positivt överraskad av pennorna!

Sofia Hassan: Tack! :)

Annika: Tycker också det blev riktigt nice! Älskar pennan :)

Lillasyster: Tack! :) Tycker också det blev riktigt fint, lite neutralt för mig men det funkade med pennan.

Modekatt: Tack!

Ida: Tack!

Jessica: Tack!

Nikol: Nej det var inte alls så svårt :) En rätt lätt sminkning faktiskt!

Kommentera här: