EOTD - Purple

Det var väldigt länge sen jag visade en EOTD nu, inte för att jag inte sminkat mig utan för att flyttstöket här hemma gör det så fruktansvärt svårt att hitta en plats att sätta sig ner och leka lite. Mitt sminkbord har blivit flyttad då soffan var tvungen att ta dess plats. Det står lådor överallt och det är allmänt kaos. Vi flyttar den 1a december och när jag fått ordning på sminkhörnan så får ni ett uppdaterat inlägg på sminksamlingen och förvaringen!

 

Iallafall, jag ville testa mina NYX Jumbo Pens som jag visade för ett tag sedan. I denna sminkning använde jag purple och sedan ett tunnt lager av ett lila pigment ovanpå. Lite glitter eyeliner på det också!

Produkter:
NYX Jumbo Pen - Purple
NYX Jumbo Pen - Milk
MNY Kajal 001 (Svart)
2000 Calorie Mascara
GOSH Extreme Art Eyeliner - 21
Leishi Pigment Lila

Kommentera här: