Borst-torkning!

Den här smarta mojängen hittade jag igår på en allt-möjligt butik i stan som heter Systrarna Grene (Dansk kedja). 30 kronor fick jag punga ut för den och jag var inte sen till att testa om den funkade bra. Det är alltså ett ställ som är till för att torka vanliga målarpenslar. Jag tänkte att det funkar säkert lika bra till sminkborstar och det gjorde det! Kul att man kan hitta något som är till för något annat och hitta funktionalitet till det man behöver. Smart tyckte jag!

Imorgon går flyttlasset till den nya lägenheten så jag har det fullt upp, vi flyttar bara 10 minuter från var vi bor nu men det blir stor skillnad. Från en liten fjuttig studentlägenhet till en tvåa, så skönt! Jag har förberett ett inlägg för imorgon och ett till på lördag ifall det går helt åt skogen.

Kommentarer:

1 Kerstin:

Vilken smart grej! Systrarna Grene finns ju i Malmö också, jag kanske ska ta mig en titt =)



Lycka till med flytten!

2 Andréa:

Vilken smart grej!

3 ROBINA ^^:

okej :D Jag med :D ska kolla på den på söndag :D Wi-ho Lycka :D

4 Amelie:

Hehe.. smart grej! O lite söt faktiskt.. =)

5 Anonym:

hahah eller hur målet är ju att kunna leva på det:p

Hoppas du har en fin torsdag:)

6 Beauty by Tanci:

Wow vilken fiffig grej. Ja skulle verkligen behöva en sån :)

7 Bella:

Tack ! Visst är det :)



Fin header föresten :) Vilket pogram har du gjort den i :)

8 MADDES:

hehe vilken rolig och praktisk pryl :p

9 Caroline:

Så smart :) men var är det för nåt egentligen?

10 Honi:

Kerstin: Tack så mycket! :) Kika in vettja, tyckte den var riktigt smart! Och så ligger det en liten runt nätgrej i botten på metallbyttan så man hör inga jobbiga ljud om det droppar!

Andrea: Visst är den! Och perfekt till att torka sminkborstar på!

Amelie: Håller med om att den är lite söt, funderade faktiskt på att spraylackera den!

Beauty by tanci: Kika i målaraffärer, det borde ju finnas något liknande. Tyckte den var så perfekt!

Bella: Jag använder mig av Paint.net till alla mina bilder och redigeringar.

Maddes: Ja praktiskt är den minsann! :)

Caroline: Det är ett litet ställ som ursprungligen är till för att torka vanliga målarpenslar i när dom är tvättade. Man vill ju hänga dom uppochner så vattnet inte löser upp limmet i fästet och det kan vara lite småknepigt :)

11 Helena:

en såndär hade jag förut, men den rök nog i nån av flyttarna. bra att du visade för det är på tiden att jag gjorde ren alla mina penslar :-)

12 ebba:

Nej vilken smart sak :D

Kommentera här: