Aussie 3 minute Miracle

Pris: Runt 120-125 kronor.

Mängd: 250ml.

 

Jag fick ett gäng produktprover av Aussie's 3 minute miracle inpackning och har provat den några gånger nu. Man applicerar produkten i rent och blött hår (Jag har använt den efter jag schamponerat håret) och låter den sedan verka i 1-3 minuter beroende på hur slitet ens hår är. Sedan sköljs produkten ut med varmt vatten och sen är det klart. Lätt och snabbt.

Lukten är helt fantastisk, lite mintigt sött utan att bli sliskig. Håret känns jättefräscht och rent efter man har använt den, inte som några andra inpackningar jag provat som gjort att håret nästan sett oljigt ut i efterhand.

Jag som har väldigt långt hår gillar produkter som får håret att kännas mer lättarbetat och som gör det lättare att reda ut. Mitt hår känns lent och spänstigt och ser friskt och glansigt ut, jag gillar verkligen denna produkt!

 

Jag ger den 5/5.

Kommentarer:

1 stephy:

ett tips; finns på rusta för 69 : )

2 therese:

Tack:D

3 Nattha:

Sv: Rida är kul! :)

Vad gör du? :)

4 Ellen Schutz:

sv; jo ja brukar vakna eller han typ väcker mig för han vill ha en puss innan han åker men ja hade inte vaknat idag så ja hade fått en puss ändå :P

5 Helena:

ooooh Aussies produkter luktar supergott allihopa, själv kör jag på take the heat just nu och är jättenöjd :-)

6 kerstin:

Låter bra! Jag är nästan inpackningsmissbrukare, ås jag skulle säkert också gilla denna =)

7 Frida:

Tack för tipset!

8 Plutten:

Äntligen ett testresultat på denna produkt! Som jag längtat....nu måste jag köpa den :)

9 Z A N D R A :):

sv: ja, suuuuperdupergott! :D

10 SOFIA:

S; Tack så mycket snälla du Ha en jätte fin kväll! KRAM

11 sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

12 mathilde!:

ja, den är verkligen jätte fin :)

13 Johanna (fd. BAMBII):

sv: haha usch, det är så jobbigt att städa ur!

14 Hanna:

Nejmen inte behöver man vara rougemänniska om man inte vill :). Jag älskar rouge och det är det viktigaste för mig om ja måste tvärsminka mig innan jag ska nånstans, helt tokig i det!

15 Anna:

tack så jätte mkt blir sjukt glad :D:D:D

allt bra??

rkam

16 Viki:

Wow älskar din header. :)

Sv; Ja men de är kul ;)

Snälla- skulle du kunna va så snäll o svara på dagens / nattens fråga? jag behöver DIN hjälp.

Tack på förhand. <3

17 Sabine:

fin design :D

18 Meg:

Åh, jag hade ett schampo av samma märke förut. Luktade så HIMLA gott!

19 andrea evelina andersson:

Kul att den funkar för dig! Jag har ett hår som kan ha sitt egna lilla liv rätt så ofta så jag funderade på att prova det men ingen kompis hade provat den!

Fin du har btw :)

Kram!

20 Baby Melody's Beauty Blog:

En grym produkt, ger den också 5/5! :)

21 Honi:

Helena: Ja jag älskar verkligen doften, så himla fräscht! :)

Kerstin: Det tror jag säkert du skulle :) Funkar den på min lejonman så borde den funka för andra!

Plutten: Njut av doften säger jag då bara :)

Viki: Tack så mycket!

Sabine: Tack! :)

Meg: Ja dom luktar så himla fantastiskt gott :) Doften är verkligen något dom fått till hos Aussie.

Andrea Evelina Andersson: Mitt hår lever alltid sitt egna lilla liv faktiskt, så den kanske funkar för dig också :)

Baby Melody's Beauty blog: Skönt att höra att jag inte är den enda som gillar den :)

22 Becca:

Jag använder alltid deas inpackning, den luktar så gott och så blir håret så fint och lent!



sv: Tack, ska nog köpa fler. De kostar 69.50 på Indiska1

Kommentera här: