Honi!

Tjo! Jag har efter många om och men bestämt mig för att skapa en blogg där jag kan lägga in inlägg om ett av dom områden jag gillar allra bäst, skönhet! Smink, krämer, parfymer, hår och allt annat roligt jag kan tänka mig att skriva om.

Jag är då alltså Honi (Det uttalas Honey), jag är 22 år gammal och bosatt i Danmark. Här roar jag mig med att gå programmerings-skola på vardagarna och i ett hörn i sminkaffärerna eller med vännerna på fritiden.

Jag ÄLSKAR att prova nya produkter och gör det så ofta plånboken tillåter. Oftast blir det inga extravaganta märken men då och då smyger det in något nytt och roligt som jag aldrig hade provat annars. Tanken med bloggen är väl då att kunna skriva vad jag tycker om både nya och gamla produkter samt lägga in en och annan sminkning gjort av mig. Det kommer nog alltså bli en salig blandning!

Kommentera här: