H&M Cupcake lipgloss

Har pluggat hela dagen och gick in till stan en sväng för att bara ta det lugnt och kika i affärer lite och hittade denna godbit på H&M för 20 danska kronor (Tror den ligger på runt 30 hemma is Sverige).

Är en riktig sucker för söta eller roliga förpackningar(Så länge dom fortfarande är praktiska) dessutom så det är bara plus tycker jag. Dessutom har den någon sorts vanilje-aktig lukt, nästan som vaniljmuffins. Färgen är inte sådär superstark, men jag förväntade mig att det skulle vara skirt så det gör mig inte något!

 

Pigmentation 2/5 (Men det var som sagt förväntat).
Pris 5/5 (Superöverkomligt pris).
Förpackning 2/5 (Sött och rätt praktiskt, det enda problemet är väl att jag gärna vil ha en läpp-pensel för denna sorts förpackningar så det inte blir en massa grävande)

Eng: I bought a new lipgloss at H&M, check out the awesomely cute package!

Kommentera här: