Funky french - Pinkie!

Har låtit naglarna vilat på det sistonde men nu blev jag supersugen på ännu en funky french manikyr, och plockade fram det skrikigaste rosa jag kunde hitta. Jag gillar inte att ha den här färgen på hela nageln då jag tycker det blir mycket "barbie" över det men det funkar som dekoration eller på tipparna, så jag passade på när jag hade lust för något skrikigt för en gångs skull!

Färgen heter Depend nr 34 och är lätt att lacka och ger inga jobbiga ränder utan jämnar ut sig själv. Brukar vara så i överlag med depends lack faktiskt, det gillas. Och priserna är ju gudomliga även fast flaskorna är små (5 ml).

Kommentarer:

1 Patrik:

sv; jag är datanörd, jag vet ;)

jag har inte ens angivit en kod, det är crackat så man slipper den där jäkla koden och microsoft hade skickat ut en sån där "genuine" sak men det fixar man bort (A) . Jag tycker inte något windows är bra, visst sjuan krånglar väldigt sällan om man har rätt dator och hårdvara men det existerar ingen windows version som inte är uppbyggd på gamla ruttna källkoder från dos. dos är liksom 1990 och det ihop rört med nya koder blir inte alltid lyckat :P .



hoppas du haft en bra start på veckan =)

2 Lisa:

åh va sött :D

3 Lisa:

sv: håller med om att naglarna ser tråkiga ut omålade ^^ bara fint att måla tipparna med :D



ja lycka till.. det finns många fina som man vill köpa och ha! :D

4 Jonna:

gillar din blogg :-D

5 a & s:

Hej, haft en bra dag ? :D

6 Nicole:

sv: jag kan skriva till dig sen om hur lacken är då jag gfått en bättre uppfattning om de...har bara provat 2 ggr nu så vill inte hissa eller dissa än :)

7 Ida We:

Snygga naglar!



Joo, Lords of Dogtown äe en riktigt bra film :) Rekomenderar den starkt!

8 M I M I:

freshhh!:D

Kommentera här: