Vår (eller ja, sommar) städning!

Har sommarstädat garderoberna och lagt undan sånt som jag och pojkvännen inte kan ha eller som vi inte använder, hängde upp alla mina sommarklänningar och festklänningar, samt pojkvännens finskjorta på min klädstång och jag tycker det blev superfint att ha alla fina kläder uppe istället för inne i en garderob! Ska nog försöka hitta på en snygg lösning så jag kan ställa mina skor under kläderna, förmodligen någon sorts målad träplatta eller en metallplatta.

Tänkte visa ett av mina favoritpar när det kommer till skor, köpte dom på Nelly's rea för inte så länge sedan. Kostade 99 danska kronor (Drygt 150 svenska). Supersköna att gå i och superfina!

 


 

Eng: Ive springcleaned (Or well, summercleaned) my wardrobe and put away things that me and the boyfriend doesnt use. Hung all my summer/partydresses up on the clothing-rack, its nice to have your nicest clothes hanging out like that!

Also wanted to show my shoes that i got from Nelly not that long ago, cost me 99 dkk (Around 10 euro).

Kommentarer:

1 dani:

sv: jaa det är super med techno när man springer snabbt:)



vilka fina skor förresten!!

hoppas allt är bra med dej

2 Jennifer:

Måste städa min garderob jag också.. hehe

Kommentera här: