H&M summer nails - Blue

Provade det blå lacket från H&M's minilack som jag skrev om tidigare, pojkvännen fick välja färg och då blev det blått. Är rätt rinnigt i formulan, och jag har problem med att få det jämnt. Penseln funkar fint, är en liten standardpensel som finns i dom flesta budgetlack. På bilderna ovan har jag ett lager (snacka om att ha för bråttom för att måla två lager). Bra lack till superbra priser. Ser fram emot att prova dom andra!

Eng: Tried the blue nailpolish from H&M's mini polish-packs that i wrote about earlier, the boyfriend got to choose color so it became blue. It has a pretty runny formula, and i have some problems getting it even. The brush works fine, its just a normal standardbrush that most budgetpolishes have. I have one layer on the images above (Talk about being too much in a rush to paint two layers). Good nailpolishes to awesome prices, i look forward to trying the other ones!

Kommentarer:

1 soojoo!:

visst är dom :) älskar dom!

åh tack vännen

2 Patrik:

sv; ja det kan du göra! hårfäg är mycket intressantare och det kan jag en del om också! :D

3 Erika:

Hett!:)

4 Amanda:

Jag älskar färgen. Väldig sommrig!

5 PHOTOS BY NATALIA.:

Allt bra? :D

6 Cajsa:

sv: Ja jag är också nöjd med den, tack! ;) allt bra med dig då?

7 Nathalie:

taack:D snyggt lack!

8 åsa:

Hellu idag !

Tack för att du röstade på mig igår. Nu vann jag tyvärr inte men det var kul att delta ! :)



Hoppas allt är bra med dig idag ?

9 ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * ':

sv: hihi taaack ! :D

10 lollo:

snygg färg ska nog också köpa en

11 fia:

riktigt snygg ! :D

12 julia:

sv: ja visst är hon! det är jag med :)



ha det bra

13 Maria - livet i Milano ☆:

jättefint :)

14 simone:

Riktigt söt färg! :d

15 isabelleg:

fin färg!

16 Sofie:

Cool färg! :)

17 Malli Gabriella Garcia:

Riktigt snygg färg! Love it

18 A:

snygg färg!

19 A f r o b e l i t a:

Snyggt med blått, måste oxå skaffa det!!=)

20 Sandra:

Snygg färg!

Kommentera här: