Grundlovsdag!

Var borta i helgen för att fira min pojkväns lillebrors "nonfirmation" (Han ville inte konfirmera sig bara för att få en trevlig fest så hans mor sa "Skit i det, så har vi fest iallfall"! Och så blev det, tror vi var runt 20 pers (Mig från Sverige, en från Kanada och en från England) och 6 hundar. Så det blev Grundlovsdag och firande av pojkvännens bror på en gång, supertrevligt!

Var nere på stranden vid deras hus och hundarna tog sig ett litet dopp. En nova scotia valp som heter Hector till vänster och en Trille som jag aldrig minns vad för ras hon är till höger. Skulle tagit med mig systemkameran, hade kunnat ta massor med fina bilder.

 


Eng: Me and the boyfriend went to his mothers house to celebrate that his brother wasnt getting confirmated, and to celebrate grundlovsdag. Was a big party and alot of nice people (And alot of cute dogs). Had a blast!

 

Kommentarer:

1 HoneyDarko:

Super chicka vintage smycken med en modern twist.



Besök vår webbshop http://honeydarko.jetshopfree.se/ om du vill sticka ur mängden och vara unik.

2 Bloggarmaja:

jag gillar inställninge, vi kan ha fest iallafall, det är ju inte presenterna konfermationen handlar om :P

Kommentera här: