EOTD - Sotning

Godkväll! Här är dagens sminkning, provade en sotning för första gången faktiskt. Har av någon anledning inbillat mig själv att jag inte skulle passa i det men jag tycker det är riktigt snyggt nu när jag prövade.
Har använt dom två mörkaste skuggorna i E.L.F 27 Piece Mini Makeup Collection som jag fick med gratis när jag beställdre lite grejer från deras hemsida för några månader sedan. Sen Maybelline, The colossal volum express mascara på det och jag var klar att gå ut genom dörren! Har ni provat sotningar nångång? Tror jag ska prova med olika färger senare och se vad jag får ut av det!

Eng: I tried to do smokey eyes for the first time. For some reason i had told myself that smokey eyes would never suit me but when i actually tried i really really liked it!

Kommentarer:

1 Emmelist:

Nu kör jag igång en ny kedjeringstävling! Sista chansen, 2 vinnare kommer utses :D

Kommentera bara Emmelist Javisst så är du med :D



Puss!

2 Karin:

harj u inte varje-dag-sakerna högst upp direkt.. och har stegar:)

3 Kim:

snyggt!

4 Emelie <3:

Hej Gull <3

Nu kan du vinna Photoshop CS4 i min blogg. berätta bara lite kort varför just du vill ha PS CS4 och glöm inte din bloggadress och din email!



lycka till bejb! <3

5 Caroline:

älskar sotningar :> åh!

6 JENNIE:

riktigt snyggt :) Jag brukar också köra med sotning. :)

btw. Vad gärna med i min tävling, om att vinna en Bloggsvar - inbjudan. Skriv bara vad som är det bästa med sommaren i en kommentar !



Ha det bäst!

Kram

7 Anna:

Riktigt snyggt!

8 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

hoppas du har en fin onsdag!

9 Natalie - It's all about attitude:

Vilken urläcker blogg! :)

Och den var intressant att kika på :D



keep it up! kram :)

10 Nathalie:

tack så jättemycket! snygg sminkning! jag kan verkligen inte sminka men skulle vilja lära mig!

11 matilda rosqviist:

Snygg make up =)

12 FOTOGRAF JENNY VENNBERG:

Så fint !

Kommentera här: