EOTD - Silver



Tjabba! Här sitter jag och har det tråkigt, tänkte iallafall lägga upp min EOTD (Eye of the day). Jag har för en gång skull lyckats med eyelinern och det är inte illa pinkat när det gäller mig, jag har så skakiga händer att jag nästan alltid lyckas kleta ut eyeliner på ögonlocket. Övning ger färdighet säger dom ju, och det stämmer tror jag.

Kände för något silvrigt i olika toner och grävde lite i min smink-stash och hittade en skugga i ljus ljus skir silver som jag köpt från H&M för många år sedan som är oanvänd. Så det blev premiär för den. Jag har använt:

Ögonskugga i silver från H&M (Inget namn tydligen).

Cream eyeliner E.L.F.

Maybelline, The colossal volum express mascara.

Två skuggor från E.L.F 27 Piece Mini Makeup Collection (Bild nedan).

Använde nummer 2 och 3 på andra raden!

Kommentera här: