EOTD - Light me up!

Makeupstore - Eyedust Light me up

Makeupstore - Microshadow Ranch

Eyeliner - E.L.F cream eyeliner

Mascara - Max Factor 2000 calorie

Idag var jag inne i stan och kikade på kläder och annat roligt med min vän Michelle, körde på en rätt lätt somrig sminkning med ett av mina favorit eyedusts från Makeupstore som glittrar i grönt, guld, rött och orange beroende på ljuset. Lyckas inte fånga det fina skimret på skarpa bilder så jag la in en rätt oskarp bild som fångade det perfekt! Köpte lite smått och gott som jag tänkte lägga in senare!

Eng: A summery makeup with a really nice eyedust from makeupstore that sparkles and shimmers in green, gold, red and orange depending on the light, I love it!

Kommentarer:

1 Jonna:

Oh this eyedust looks awesome!

2 Anonym:

så kände ju jag med.. Canon Ixus är den enda jag klarar av och nöjer mig med:p alla andra är skit haha

3 åsa:

Tack :)

Snygg blogg du har förresten ! Kul med så mycket inlägg om smink.

Eyedust:en var riktigt härlig ! Måste nog införskaffa mig en sån :)

Kommentera här: