EOTD - Kajalsotade ögon

Tänkte testa något nytt och tog fram dessa tre saker som jag har använt till att göra smokey eyes. Lägg kajal runt hela övre fransraden, och ungefär halva nedre fransraden. Ta en skumapplikator och sudda sedan kajalen runt ögat för att få en snygg sotad look. Om det inte blir mörkt nog kan man lägga lite mer kajal och sedan sudda igen. Var riktigt lätt att göra och jag blev supernöjd med resultatet!


Eng: Was going to test something new and took out 3 things from my makeupstash to try to make a smoky eye look. Apply the kohl pencil on your top lashrow and around half the lower one, and use a foam applicator to blend the kohl out on the lid. If its not dark enough, apply more of the pencil and blend more! It was surprisingly easy to do and i like the result!

 

Kommentarer:

1 Hääna Banääna:

Sv: hihi, jo det är helt underbart att bara sitta och titta på henne när hon skenar omkring som ett litet yrväder och hittar på en massa bus!

2 Mikaela:

Ja hon har designat sin klänning själv så dom hade äntligen sytt klart den men det återstår lite till innan den är helt klar :)

3 MyzaaN:

haha kastar popcorn till dig ;) haha gott ?;)

4 moa:

jag brukar göra de faktiskt , men nu är de så att de är FÖÖÖÖÖr varmt i mitt rum. går inte att ha en sån nu , då dör jag nog :P

5 L:

6 Lovisa ; Mode och Naglar:

sv: Samma här!! Skulle inte skada om den tog plats i min garderob ;)

7 Lovisa ; Mode och Naglar:

sv: Samma här!! Skulle inte skada om den tog plats i min garderob ;)

8 Karin:

mm var just därför jag ville klippa mig:p har världens svall på håret men när det blir för långt försvinner det olyckligtvis:p

hoppas du har en fin fredag!!!

9 Daniel:

Testa på mej vetja!!!

10 M A L I N H E,foto:

SVAR. åh, tack så mycket! :)

11 Anonym:

sv:det blir en hel del att bada :D

12 Nathalie:

ja men precis:D tack!

13 Maria - livet i Milano ☆:

jag har likadan mascara :)

14 sara:

ah vad synd! kommer bli dönice :) bra väder e de oxå!

15 LOWA:

SV: tack så mycket! :D

16 E M M A:

sv: det är cocco&chanelmärke :P

17 anna:

smokey eyes är nice :)

18 Sara:

Fin blogg du har :) Hoppas du får en underbar helg :)

19 jenniifer - fotografi:

sv. tusen tack!

de va en tjej som blev sur på mig eller nåt, hade inte gjort ngt men aja, de är över iaf :)

20 josse:

Hej hej ! :)

fin blogg!

ha en bra dag!.

kram

21 Therese:

SV: Hähä, tack =)

22 emelie:

vad har du pluggat för någe?:D

grattis till examen iallafall:D

ikväll ska jag bara mysa framför tvn

23 M I M I:

wow! gjorde en smokey eyes i min blogg jag med =) dock ser det blå aktigt ut... bara för ljuset och kameran förstörde det hela o.O

24 kyntii:

den mascaran är riktigt bra :)

men hittar du på annars då? ^^

25 matilda haglund:

allt bra?:)

26 Gabriella:

haha vrf tycker du de?

27 MyzaaN:

oh ja det är super bra ;D då kan man handla med gott sammveta också för då MÅSTE man ju handlar ;D

28 PICTURES BY FELICIA KARLSTROM:

sv: vad roligt du håller med mig. ja, sims 2 är underbart. jag har spelat lite idag, tycker du jag ska publisera som en liten historia om en sim på min blogg, med bilder på simmen osv? :D

29 ♥Claaaudia ♥:

haha, aw :D

Ska vi följa varandra via bloglovin?

30 Anothercinderellastory:

Riktigt snyggt ju :)

31 Bloggarmaja:

så duktigt och snyggt :D

32 MATILDA:

precis ! man får aldrig glömma att leva ! :D

33 MATILDA:

precis ! man får aldrig glömma att leva ! :D

34 hannah:

Hej vad gör du?

Kommentera här: