MAC

Finns det något märke som jag vill prova så är det MAC. Jag har aldrig ens sett en MAC disk, och den enda MAC produkt jag varit i närheten av är en paintpot som en vän använde när hon sminkade mig för längesen. Alla i beautybloggar världen verkar vara helt saliga när nya kollektioner släpps, och det snackas mycket om hur många skuggor man har och oftast ser man depottade skuggor i paletter. Jag som gärna provar det mesta är riktigt sugen på att få tag i en eller några MAC produkter för att se hur dom lever upp till hypen.

Dom nyaste kollektionsbilderna jag har sett är av denna kollektion, venomous villains :

Bild/Picture: Temptalia.

Jag blir nästan lite lyrisk när jag ser dom roliga förpackningarna. Roligare än dom vanliga MAC förpackningarna jag har sett men ändå inte sådär over-the top som vissa andra kollektionsförpackningar är ibland.

Har ni provat MAC? Vad tycker ni?

Eng: If there is one brand I want to try out, it has to be MAC. Ive never even seen a MAC store, and the only MAC product ive ever been close to is a paintpot that one of my friends used when she did my makeup quite a while ago. Everyone in the beautyblogging world seems to be completely euphoric when new collections are released, and its spoken alot about how many shadows people have and often there is depotted shadows in MAC palets rather then in their pot. Since im one of those people that love to try most things I'm eager to get a hold of a few MAC products to see how they live up to the hype.

The newest collectionpictures ive seen are the ones from the collection shown on the picture above, Venomous villains.

I get quite extatic when i see the fun packaging. Alot more fun then the usual ones atleast, but not completely over the top as some collectionpackages are sometimes.

Have you tried MAC? What do you think about them?

Kommentarer:

1 emma:

älskar mac!! det finns på Åhlenscity i göteborg & stockholm bara så du vet ;D kostar lite mer, men räcker otroligt länge så de är värt :D

Kommentera här: