EOTD - Confident

Idag blir det en enfärgad sminkning med en av mina favoritskuggor, Confident mineral eyeshadow från E.L.F. Den är brun och glittrar i allvärldens färger! Så det blev den på en bas av E.L.F eyeshadow primer (Som jag hatar, använder upp den innan jag skaffar en ny) och mascara. Brukar köra med svart eyeliner när jag använder samma kombo till en partymake, också snyggt!

Eng: A single-color makeup with one of my favourite eyeshadows, Confident mineral eyeshadow from E.L.F. Its brown and glitters in all the colors of the rainbow. That eyeshadow on a base of E.L.F eyeshadow primer (That i hate, using nit up before i get a new one) and mascare. Usually use a black eyeliner when i use the same combination for a partymakeup, really nice!

Kommentarer:

1 Sandra - Piffad:

SV: Ja jag håller med :)

2 SANNA:

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

3 emina -konst & kreativitet-:

fint:9



Kolla gärna in min rit/målar blogg:)

4 Linda:

Jises, vad duktig du är!

5 Nathalie:

hej! hur mår du denna sommardag?:D

6 AA:

Hej va händer hos dej ? :)

7 DENISE:

ja det är superfint!:) hur är det med dig?:D

8 SANNA:

SV: Okej! :) Jag kom precis in från solen ;)

Vad tycker du om vollanger? :)

9 Leia:

så fint!

10 Emina:

SV:haha du skulle se dne noggrannare. ser ut so men bske på hvudet.



Älskar dne klänningen:) så skön!

11 kerstin:

Jättefint! Trist med den kassa primern...

12 Mli:

fint :)

13 Lia Gonzales:

jättefint ! :)

14 lady:

duktig!

15 Avenymamma:

Cool sminkning! Jag är sämst på make up men denna kanske man kan testa på =)

Kommentera här: