E.L.F Haul

Idag kom äntligen mina grejer från E.L.F, efter många om och men. Det har varit stora problem med shipping och dispatching från dom så jag fick en liten present som plåster på såren. Tänkte visa vad jag beställde!


1. Liquid Eyeliner Copper.

2. En present i form av 3 super glossy lipshines i färgerna Iced Latte, Candlelight och Angel.

3. 4 Nagellack i färgerna Smoky Brown, Fire coral, Royal Purple och Mint cream.
4. Candy shop lipgloss (Som jag pratat om förut) i färgen Cherry Bomb. Luktar helt gudomligt.

Eng. Today my E.L.F haul finally arrived after many days of nothing. Theyve appareantly had big troubles with shipping and dispatching so I got a little present from them. Just wanted to show what I ordered.
1. Liquid eyeliner Copper.
2. A present in the shape of 3 super glossy lipshines in the colors Iced Latte, Candlelight and Angel.
3. 4 Nailpolishes in the shades Smoky Brown, Fire coral, Royal Purple and Mint cream.
4. Candy shop lipgloss (That ive mentioned previously) in the color Cherry Bomb. Smells completely divine.

Kommentarer:

1 matilda:

sv: jag med! ett boktips om du gillar chic-lit; läs Marian keyes en förtjusande man :)

2 LINA.H.:

NY BLOGGDESIGN SÖKES! Om du har kunskaperna att designa min blogg som jag vill ha den får du som tack din blogg länkad på min blogg tills jag byter design igen (vilket kan ta väldigt lång tid) Observera också att du är den enda länkade bloggen på min blogg i så fall! Läs mer här -> http://linahammarstrom.blogg.se <- om du är intresserad!



Kram! :)

Kommentera här: