NOTD - Viva La Purple!

Det här lacket hade jag bokstavligt talat dregglat över ett bra tag innan jag åkte till Sverige och nappade åt mig en flaska. Detta är alltså Viva La Diva's Nummer 121 som släpptes i och med Viva La Diva Rocks kollektionen om jag inte minns fel. Det är en underbart vacker lila med vackert glitter. På bilderna verkar det bara vilja se blått ut men tro mig, det är så lila som det bara går och jag älskar det! Tyvärr så är det snålt med dagsljus nuförtiden så bilderna blir så tråkiga när man måste ta under lampljus eller med blixt. Tycker det är jättesynd på ett så fint lack, jag tror jag får ta och sätta upp en liten temporär vinterstudio för smink och naglar här hemma med bra ljus så jag kan fota på vintern..

Jag såg att Killer Colours hade på sig samma lack för ett tag sedan, hennes bild var bättre när det kommer till färgåtergivning även om även den är lite blåtonad.

Klicka här för att komma till Killer Colours inlägg!

Kommentarer:

1 kerstin:

Kanonfint! Jag måste hinna handla från denna kollektion innan den försvinner ur butikerna...

2 malinornell:

sv; ja verkligen !

jättefin & bra bogg ! ;)

3 ANNA ANSWERS:

tack! fin blogg :))

4 ♫♪ Sandra T:

okej (;

har inte heller sett mamma mia musikalen, men mååste!

5 Katti:

Tack så mycket =) Jag trivs jätte bra i det

6 kimberly:

Sv: Ja, den var jätte bra på mitt hår så om man har skadat hår är det bara att pröva den. Märkte skillnad direkt!

7 Beatrice:

Visst är hon :D

8 ♥ Angelina:

Sv: tack så mycket! fint nagellack. :)

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

9 vvictoria:

svar: tack så mycket :)

10 ♥ Mallan Brallan ♥:

svar: ja, det är det! :D

allt bra?

11 josefine:

sv; det har jag gjort, men det är inte lätt för dom när dom måste tänka på henne och hur hon ska få den vård hon behöver..

12 Anonym:

snyggt nagellack!XP

13 SofiaE:

haha okej

14 emaelsa:

SV ; ja, det var verkligen en ovanligt god lunch ! :)

15 raghaad:

tack så mycket :)

16 susse:

hey!



Jaa absolut, nu är det andra daen jag mår som en människa och kan faktiskt äta!! Man uppskattar verkligen småsakerna mer nu. Härlig blogg du har! Hoppas allt är bra med dig också?

17 Åsa, mamma till Sebastian:

Absolut, det är han! :D

18 anna :):

sv;okej, alla har sina egna åsikter :)



härlig blogg du!

19 Emma:

tack så hemskt mycket!:)

Kommentera här: