NOTD - Rhinestones!

Jag har aldrig varit riktigt "inne" i nageldekoration, jag brukar måla naglarna eller göra något enkelt mönster med lack men annars har jag aldrig riktigt lekt med riktiga verktyg (Förutom när jag provat på vattenmarmorering).

Jag beställde hem en snurra med en himla massa rhinestones från ebay för en dollar för att prova på, jag ville göra något enkelt till att börja med så jag målade tipparna i en skimrig skir frostig vit färg och sen la jag stenar på nagel-linjen för en fin effekt. Skulle definitivt kunna tänka mig detta till nyår (Fast då tar jag nog samma färg på stenarna). Stenarna är i helt okej kvalitet dessutom, tror jag beställer hem en till snurra. Enkelt för mig som nybörjare och riktigt snyggt tycker jag!

Vad tycker ni? Har ni provat på något med avancerat när det kommer till nageldekoration?

Kommentera här: