Isadora Fanciful

Isadora släpper sin vårkollektion Fanciful nu till våren 2011. Kollektionen beskrivs som feminin, romantisk och sensuell med inslag av pärlfinish och bleka nyanser. Första intrycket av bilderna är att det är en rätt frostig kollektion med massor av pasteller. Själv är jag mest nyfiken på krämrouget i stiftform och hur läppstiften med gelformula känns på läpparna. Här kommer lite produktbilder och priser för dom som är nyfikna!

Eye Focus(89 kr): 60 Lilac Daydream, 61 Blue Sky, 62 Bonbon Mint

Fine Liner Eye Stylo(95 kr): 01 Carbon Black

Inliner Kajal(72 kr): 50 Satin White

Jelly Kiss Gel lipstick(115kr): 51 Bare Bliss, 52 Rose Blush, 53 Pink Parfait, 54 Lilac Tulle

Glow Stick Blusher(120 kr): 10 Rose Bud

Wonder Nail(69 kr): 623 Doll Pink, 626 Blue Sky , 653 Mellow Yellow, 627 Bonbon Mint

Flashy Curl Mascara(135 kr): 01 Black

Kommentarer:

1 Jennie ♥:

härlig blogg!

2 Sara - Only me:

sv. ja ellerhur (:<3 .. eller det beror ju på om du sett det lr nt xD

3 Hanna:

Tack för kommentaren! Jag hade en period då jag också hade svårt för brunt, men nu är jag så lat ibland å då åker bruna skuggor på för dagen (A).

4 Lillasyster:

Pax för BonBon Mint! :D

5 Honi:

Jennie: Tack! :)

Lillasyster: Jag gillar också den mintiga färgen, riktigt fin!

Kommentera här: