EOTD - POW!

 

Detta är egentligen en EOTD jag gjorde igårkväll när jag var uttråkad. Jag ville prova på lite olika tekniker och satte mig och lekte vid sminkbordet, tycker själv det blev riktigt snyggt även om eyelinern inte riktigt ville vara med tyvärr!

Jag och pojkvännen sitter i extas idag, vid midnatt ikväll släpper nämligen vårat favoritspel World Of Warcraft en ny expansion så här kommer det vara nörderi på högsta nivå hela natten!

 

Produkter:

Manlypaletten

E.L.F Cream Eyeliner - Svart

NYX Jumbo Eyeshadow Pen - Milk (Vit)

Boots No 7 Maximum Volume Mascara

Kommentarer:

1 kerstin:

Kanonsnyggt!!

2 Jennie:

snyggt! jag tycker om eyelinern.



SV ; du har så rätt. det är exakt vad vänskap handlar om!

3 J I L L I Z:

sv: den luktar underbart :D

4 felicia:

svar: ja eller hur, älskar dom! :)

5 felicia:

och vilka fina naglar i headern!hur ahr du fixat de lila-rosa-vita? :)

6 Isabella:

Sv; Tack! Lite juligt sådär. Kul med ny expansion. Min kille och lillebror är som barn på julafton :)

7 jennifer:

Så tjusigt!

8 Jenlen:

Okej de förklarar ju varför de nästan alltid är slutsålt,men min favorit färg sen ngt år tillbaks.fin sminkning föresten

9 Sandra:

oh härliga färger!! :)

10 Malin:

sv: Jaaa du får ta och testa de :)



Fasiken vilken underbar blogg du har! I like!!!

11 Julia:

sv: ja precis. utan nåt över blir det ju lite väl naket x)



fin blogg du har! mkt rolig inspiration :)

12 Anonym:

ja precis, musik har verkligen ingen ålder.kent har gjort mycket bra musik !!

13 O L I I I V E E N:

Haha ja jag vet, men alla vet inte allt det där , så då så blir dom skrämda och så får jag inte så mycket anonyma dumma kommentarer :)

14 J I L L I Z:

vill också kunna sminka så!

15 Honi:

Kerstin: Tack! Blev själv riktigt nöjd! :)

Jennie: Tack :) Bra att någon gillar den, antar att jag är en perfektionist. Men övning ger ju färdighet!

Felicia: Det kallas vattenmarmorering (Eller water-marbling på engelska). Man droppar nagellack i en bunke med vatten så det bildas mönster och sen doppar man ner fingrarna!

Jennifer: Tack!

Jenlen: Tack! :)

Malin: Vad glad jag blir! Kul att du gillar den! :)

Julia: Tack, glad att du blir inspirerad :) Det är ju det som är hela meningen!

JILLIZ: Allt går med lite övning :)

16 Anneli:

Jättesnygg med grönt! Gillas starkt :)

17 Honi:

Anneli: Tusen tack! :) Tyckte det var kul med en massa färg.

18 Maggiebell:

GUD så snyggt! du är riktigt begåvad! gillade den här bloggen otroligt mycket - bra tips & inspiration!

Kommentera här: