EOTD - Misty

Jag hade tid till att sitta och improvisera lite idag, var riktigt roligt att bara göra något utan att tänka på tid. Först lade jag en mörkgrön skugga över hela rörliga locket som jag suddade ut i en  brunröd skugga i globlinjen. Sedan applicerade jag en grågrön metallisk skugga ovanpå det gröna mitt på locket för att det skulle bli lite roligare.

Produkter:
MNY Kajal - 001 (Svart)
GOSH Eyeshadowstick - Love that Beige
Boots n7 - Maximum Volume Mascara
Manly Palette
E.L.F mini makeup collection
Isadora Eye brow pen - 22 Light Brown

Kommentarer:

1 Melina:

så fint!:)

2 Anonym:

haha ja eller hur ;)

3 Lina:

vad fint du sminkar! :)

4 Emma:

ah jag vet :D <3<3

5 Kerstin:

Jättefint!

6 Ingrid:

fint!

7 Elins blogg:

Jasså så du köper aldrig julklappar till någon? Och får inte heller någon? Trist tycker jag! Okej att man bestämmer med några i släkten, men tycker inte det blir en lika mysig jul utan några julklappar.. Jag älskar att ge bort julklappar till mina nära :-)



Ha en skön kväll!

8 Elins blogg:

Sv: Jag tycker självklart också att det viktigaste är att umgås med familj och släkt på julafton men att köpa julklappar gör det bara ännu roliga och mysigare speciellt för småsyskon och småkusiner :-) Kul att göra sina nära och kära glada och överraskade med fina julklappar tycker jag:-)

9 JOHANNA:

sv: hahah, jag med

10 anna:

sv: ja, precis. det behövs verkligen nu ;)



gud så snyggt, gillar färgerna!

11 Pia(smilinggirls):

Snyggt! :)

12 fanny:

åh tack! är elf smink bra btw, det är ju så sjukt billigt ha rfunderat på beställa, är det värt?:)

13 Plutten:

Verkligen fint, som vanligt med dina sminkningar:)

14 Honi:

Melina: Tack! :)

Lina: Tack så mycket! :)

Kerstin: Tusen tack!

Ingrid: Tack!

Anna: Gillar också färgerna, lite nedtonat men ändå inte för neutralt! :)

Pia: Tack!

Fanny: Det beror på vilka saker du har tänkt att beställa, det finns vissa saker jag verkligen älskar från E.L.F Och vissa saker som inte är värda pengarna :) Fråga gärna om det är några speciella E.L.F grejer du undrar om, jag har provat en del.

Plutten: Tack vad fin du är, som vanligt! <3

15 gabbi:

snyggt snyggt!

Kommentera här: