EOTD - Limey, Limey!

Jag plockade fram en gammal favorit från Makeupstore, en fin cybershadow som heter Lime, när jag skulle göra denna sminkning för ett tag sedan(Inte dagens alltså, men det går ju bra iallafall!). Jag visste inte riktigt vad jag ville göra med den men jag använde den som bas för hela sminkningen och sen improviserade jag bara lite! Vit kajal växer mer och mer i mina ögon, ser fler och fler användningsområden! Och jisses vad man ser vaken ut, nästan som om man inhalerat kaffe när man kliver ut genom dörren!

Produkter:
Makeupstore Cybershadow Lime
E.l.F Beauty Encyclopedia Sparkle Eyes Edition - Grön och blågrön skugga (Swatches finns här).
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Leishi Pigment i vitt (highlighter)
Nyx Eye pen i Milk
Maybelline The colossal Mascara
E.L.F Cream Eyeliner i Svart
E.L.F Mini makeup collection - Brun matt skugga (Brynen)

Kommentera här: