EOTD - Aurora

Gud vad jag blev nöjd med denna sminkning! Mjukt och feminint men ändå väldigt iögonfallande och snyggt. Jag körde med vit kajal på vattenlinjen idag för att inte dra uppmärksamheten från skuggorna och för att öppna upp ögonen för att se mer vaken ut. Påminner mig om norrsken och dess färger!

Produkter:
2000 Calorie Mascara
Skuggor från Manlypaletten (Även använt som en diskret eyeliner på övre fransraden)
Nyx Jumbo Eye Pen i Milk (som bas)
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Wet'n'Wild Brow kit

Kommentarer:

1 maria:

var gärna med och tävla i min dagens blogg tävling ! :D kram

2 erika:

tack jag sov super gott sj? allt bra?

fin blogg

3 eemmapeemma:

jag tkt tillochmed att den var lite läskig!

4 Malin:

älskar din ögonfärg :)

5 sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !:

sv: det var det!



shit va fin sminkning! :o

6 nella:

svar; HAHAHAHA, visst är den snygg! haha :D

7 Sminkan:

Fina färger!

8 L i n n e a:

japp. Grattis grattis:D

9 Denise:

sv; tack snälla vad glad jag blir:D

10 Anna med A:

ja :)

11 bex.:

jag satte på full frys haha har legat och skrattat åt de en stund nu :p

12 clara:

Snyggt!

13 MATHILDAAZ ღ:

SVAR jag med :)

14 Kerstin:

Vackert som bara den!

15 Amanda:

Sv; Hihi, ja :D

16 Annelii- En blogg om nästan allt möjligt:

Sv: TaCK SÅ MKT!! :D

Vad ska du göra idag??

17 Honi:

Erika: Tack!

Malin: Tusen tack fina du! :)

Sloarez. Tack! :)

Sminkan: Tack! Älskar ju mina lila nyanser så det blir oftast det :)

Clara: Tack!

Kerstin: Tack! :)

Kommentera här: