E.L.F Shimmer Eyeliner Pencil

Jag ville visa några swatches och en liten recension på dom Shimmer Eyeliner Pencils från E.L.F som jag har. Jag har 4 av dom 9 färgerna som finns, från vänster till höger Twinkle Teal, Plum Passion, Boldly Bronzed och Grassy Green. Den första bilden med swatches (Eller färgprover) är tagen med blixt och den andra i lampljus.

Pennorna är väldigt mjuka och krämiga, och har riktigt fin pigmentering. Som namnet antyder så är det väldigt mycket skimmer i pennorna, och vissa har även en hint av små finkorniga glitterkorn. Vissa av pennorna är lite för krämiga ibland för det kan bli svårt att applicera med en penna som nästan böjer sig för att den är så krämig.

Dom har hållit riktigt fint när jag har haft dom på under dagarna, så jag har inget anmärkningsvärt att säga om hållbarheten.

Klicka här för att se Boldly Bronzed i en sminkning.
Klicka här för att se Twinkle Teal i en sminkning.

Pris: 18.30 kr
Finns hos: eyeslipsface.co.uk
Mitt betyg: 3/5, Bra pris, fin pigmentering och fint skimmer men svåra att hantera.

Kommentera här: