Depend Cracked Effect

Tänkte visa er några swatches och flaskbilder på dom nya krackeleringslacken från Depend som jag fick hem i brevlådan igår. Jag var själv nyfiken på den röda och den lila då dom känns mest unika. Lacken är swatchade på H&M Pure white (Och det vita är swatchat på Wet'n'Wild Black Creme då det inte skulle synas på det vita!).

Från vänster till höger: Lila 5005, Rosa 5003, Blå 5002, Röda 5004, Svarta 5001 och Vita 5000.

Från vänster till höger: Lila 5005, Röda 5004, Blå 5002 och Rosa 5003.

T.v: Vita 5000. T.h: svarta 5001.

Så vad tycker jag då? Jag som vanligtvis gillar lila tycker denna lila har en lite trist ton. Tror man måste matcha den med något mer lysande som en knallrosa eller en knallgul. Den röda har en fantastiskt vacker blodröd ton som jag bara älskar så det är nog min absoluta vinnare. Det blå har ett fint skimmer och skiljer sig ut bland dom andra som har en krämformula så även det gillar jag.

Produkt(er) i detta inlägg är del utav ett pressutskick, jag får inte betalt för att skriva om dessa produkter. Min lojalitet ligger hos mina läsare och alla åsikter är mina egna. För mer information se About & Policy.

Kommentera här: