Decemberfavoriter

Här kommer mina mest använda verktyg och sminkgrejer från December!
1. Budget Makeuptops. Vanliga tops i ena änden och spetsiga och hårda i andra änden, perfekt till att fixa en eyeliner! Har provat många andra makeuptops men många av dom är för löst packade på pinnen. Kanske är lite konstigt att sätta dessa i ett favoritinlägg men jag har faktiskt använt dessa varenda gång jag sminkat, så favoriter är dom absolut!
2. Strass. Glitter och strass i alla dess färger har varit en hit denna månad! Min strass-snurra kommer från Ebay och kostade dryga 8 kronor.
3. E.L.F Cream Eyeliner. Jag fattar mer och mer tycke för denna eyeliner och jobbar just nu på att använda upp den. Härligt matt och opak svart färg.
4. Vitt Leishi pigment (Ebay). När det ska highlightas är det denna jag sträcker mig efter, vet inte varför men den ger ett så fint skimmer och ljuset fångas så fint. Burken är faktiskt snart slut, panik!

Kommentera här: