1Smörj3a

Jag fortsätter att haka på Lipglossbitch's Beauty3'a, denna gång i form av våra favoritsmörj nu när det kommer till vintern.
1. Nivea Soft, Face Body Hands Cream.
Funkar till allt! Ledsna hälar, händer, ansikte, armar.. Luktar neutralt och är billig och har varit en storfavorit i många år.
2. Nivea Q10 Day Care med Anti Wrinkle.
En av mina vänner använder denna på vintern då hon (som jag) får väldigt torr hud när kylan anländer. Hon tipsade mig om den tidigare i år när jag klagade över trorr hud, och även om krämen inte är riktad mot våran åldersgrupp så fungerar den superbra och får den torra strama känslan att försvinna.
3. Vaseline Healthy Hand & Nail cream.
Mums för händerna som blir torra i handskar, vantar och ute i kalla kylan.

Kommentarer:

1 bex.:

ja den är grym :D

2 sofia:

nej, man ska absolut inte hålla på att leka med någons känslor

3 Emelie♥:

jo, jag tror faktiskt också det, kommer vara skönt att redan veta då exakt hur man gör :)

4 EMMA:

SV: Hehe visst är det jag. Innan jag började blogga på svenska hade jag en kanal som jag uppdaterade ganska ofta och fick bra respons på. När jag sen började arbeta på heltid fanns det inte riktigt tid till det längre, tyvärr. Får se om jag kommer igång igen med det. Vad tyckte du?

5 angelica:

sv: samma här faktiskt! för hur det än är så vill man ju inte tappa kontakten med dom helt och hållet!

6 yeah:

ja, verkligen! :D

7 FIONA - ja, som hon i shrek:

hehe eller hur :D

Kommentera här: