Vackra förpackningar

Tror jag har nämnt tidigare att jag är en riktig sucker för ovanliga eller vackra förpackningar. När jag bodde i London så köpte jag denna vackra lilla ögonskugga från B never to busy to be beautiful (Som jag nyligen blev informerad om att dom hade stängt). Förstår inte varför så få företag har vackra förpackningar till deras produkter! Antar att det har med kostnad att göra.. Synd dock, jag som älskade att handla hos B får väl försöka hitta något annat företag med samma vision!

Eng: Think I've mentioned before that Im a huge sucker for unusual or beautiful packages. When I Lived in London i bought this beautiful little eyeshadow from B never to busy to be beautiful(That i was recently informed about that they have shut down). I dont understand why there are so few companies with beautiful packaging to their products. Guess its a cost-issue. Its a shame though, since I loved shopping at B I'm going to have to find another company or store with the same vision!

Kommentera här: