NOTD - Tricolour

Tänkte leka lite med färg idag och provade göra en trestegsmanikyr i olika lilarosa färger. Det blev inte alls rakt men jag tycker det har sin charm iallafall! Blev lite kladdigt men inget som stör (Om man nu inte kikar på högupplösta bilder som ovan, då får man lust att ta fram en tops och nagellacksremover!). Tror jag ska prova detta igen med andra färger, jag gillar effekten.

Eng: Wanted to paly with some color today and tried to do a three-step manicure in different pink and purple colors. It didnt become straight at all but i think it has some charm to it anyways! Its slightly messy but it doesnt really bother me (As long as you dont check out the high-res pics like the ones above, then you just want to get a cuetip and some nailpolish remover!). Think i will try this out again but with other colors, i like the effect.

Products/Produkter:
H&M Summer nails, Purple
E.L.F Royal Purple
AC Number 35

Kommentarer:

1 sminkjante:

Läckert. Färgerna är supersnygga tillsammans.

2 Carina:

Fint att ha naglarna målade så där :)



Har ännu bara vågat mig på att målat nageln i en färg, och kanten på nageln i en annan.

3 Nailtastic:

Riktigt fint! Det lila lacket från H&M ser underbart ut!

4 Sminkan:

Snyggt och roligt! Jag tänkte testa när Emma gjorde en förut och sen glömde jag det, förstås, men nu kom jag på det igen! Typiskt att jag precis lackat om naglarna. Nu ska jag försöka komma ihåg det till imorgon...

5 kerstin:

Supersnyggt o kul! Jag blir sugen på att härmas =)

6 Honi:

Sminkjante: Tack! Tyckte det blev riktigt fint med färgerna själv också :)

Carina: Jag är lite nagelvild tror jag, jag har provat det mesta. Vet att många tycker det blir för mycket med fler än en färg.

Nailtastic: Tusen tack!

Sminkan: Testa! Blir kul att se vad du hittar på :)

Kerstin: Härmas på du, det skulle jag bara tycka är roligt :)

Kommentera här: