NOTD - Sparked

Kunde inte hålla mig från att prova mina nya lack från igår, så idag provade jag Wet'n'Wild's nagellack i färgen Sparked. Det är ett glitterlack med flerfärgade glitterkorn som går i ljusaste blekrosa till mörkaste metallicrosa. På bilderna har jag två tunna lager, och tycker att täckningen blev helt okej. Dom två första bilderna är tagna med blixt inomhus och den sista i dagsljus. Och vet ni vad det bästa är, jag började på lillfingernageln på ena handen och slutade på lillfingernageln på andra handen och kunde direkt börja lacka ett till lager för det hade faktiskt redan torkat helt. Riktigt fint lack, och jag kan tänka mig att det skulle vara superfint ovanpå ett färgat lack.

Eng: Couldnt keep myself from trying my new nailpolishes from yesterday, so today i tried out Wet'n'Wild's nailpolish in the color Sparked. Its a glitterpolish with multicolored glitter ranging from lightest pale pink to darkest metallicpink. On the pictures i have two really thing layers, and i think the coverage is fine. The first two pictures are taken with flash inside and the last one in daylight. And do you know what the best thing is? I started on the pinky-nail on one hand and ended on the pinky-nail on the other hand and could immideatly start applying another layer cause it had already dried completely. Its a really nice polish, and i can imagine it looking nice ontop of a colored nailpolish aswell.

Kommentarer:

1 Cyt:

Sv: IsaDoras nagellack är kanonbra! Älskar formulan :)

2 MonicaHansen:

Glitter är kul!

Kommentera här: