NOTD - Isadora Graffitti nails + Royal purple

Idag kom det nagellack i brevlådan (Och en ögonskugga också, men mer om det senare), och det var Isadoras Graffitti lack i färgen 801 Black tag som min älskade vän i stockholm skickade till mig. Jag högg genast E.L.F royal purple och började lacka och med ett lager av Black tag ovanpå så blev resultatet helt sjukt läckert! Jag satt och förundrades över hur fort krackeleringen faktiskt gick och t.o.m pojkvännen tyckte det var en rätt cool manikyr. Har ni inte provat dessa lack så gör det för sjutton, jag hade köpt fler om jag bodde i närheten av en affär som sålde Isadora.

Eng: Today i got nailpolish in the mailbox (And an eyeshadow aswell, but more about that later), and it was Isadoras Graffitti polish in the color 801 Black tag that my beloved friend from stockholm sent me. I immideatly grabbed E.L.F royal purple and started applying some coats and with a layer of Black tag ontop the result was absolutely awesome! I was in awe of how fast the crackelation took and even the boyfriend thought it was a pretty cool manicure. If you havent tried these polishes (And if you live in a place that sells Isadora), Do it! Id buy more of them if i lived in sweden for sure!

Kommentera här: