NOTD - E.L.F Fire Coral

Dagens nagellack kommer från E.L.F och är faktiskt det som min pojkvän valde när jag hade beslutsångest mellan två sist jag beställde. Det är en brandröd färg som går i orange. Lite svårt att sätta fingret på men det är någon sorts mutant mellan röd och orange och neonig som bara den. Första två bilderna är tagna i dagsljus och det sista med blixt.

Appliceringen funkade inte alls för mig idag, inte på grund av lacket dock utan på grund av min kattunge som så gärna ville att jag skulle mysa med henne. Men det var det värt!

Eng: Todays nailpolish is from E.L.F and its actually the one that my boyfriend chose when i couldnt decide between two last time i ordered. Its a fiery red orange. Its quite hard to exactly define it but its some sort of mutant color inbetween red and orange with a neon twist. The first two pictures are taken in daylight and the last one with a flash.

The application didnt work at all for me today, not because of the nailpolish though but because of my kitten that wanted me to cuddle her in the middle of everything. But it was totally worth it!

Kommentera här: