NOTD - Depend 86

Idag kör jag med en av mina gamla favoriter, Depends lack nummer 86. I flaskan ser det ljusrosa ut med lite skimmer men på naglarna så skiftar färgen från mörkare rosa till ljus pärlemor beroende på ljuset. Jag brukar egentligen inte gilla ljusa lack i stil med färgen i flaskan men detta lack faller mig helt i smaken på grund av färgskiftningarna. Tyvärr var det här det sista jag kunde få ur flaskan så det är hög tid att se om jag kan hitta ett nytt.

Eng: Today I'm using one of my old favourites, Depends nailpolish number 86. In the bottle it looks like a light pink with some shimmer in it but on the nails the color shifts from darker pink to light pearl depending on the light. I usually dont like light polishes like how the color looks in the bottle but this polish is completely my taste since it has such nice color-shifts. Unfortunately this was the last i could get out of the bottle so its time to see if i can find a new one.

Kommentera här: