NOTD - Copper copper copper

NOTD som utlovat på budgetlacket från ebay. Överraskande nog så är det faktiskt ett rätt trevligt lack. Det är ett kopparfärgat lack som skimrar i ljusare färger och har massvis av finkornigt glitter i sig. Torktiden var rätt lång men jag förväntade mig liksom inga mirakel... I överlag så är jag rätt glad med mitt fynd, ett snabbtorkande topcoat hade nog underlättat dock! Nu ska jag lägga mig i sängen och se Pretty little liars och sen blir det sängen om några timmar!

Eng: NOTD as promised on the budgetpolish from ebay. Surprisingly enough its actually a quite nice nailpolish. Its a coppercolored polish with a lighter shimmer and loads of fine glitter in it. The drying time was quite long but i didnt really expect any miracles.. Overall im quite happy with my bargain, but a fast drying topcoat probably wouldve made it easier! Going to bed to watch Pretty little liars now, and then it will be time to hit the sack in a few hours!

Kommentera här: