L'oreal Eye & Lip Make-up remover (Waterproof)

Jag har under en längre tid använt denna makeuprengöring och ville dela med mig av vad jag tycker!

Removern är tvåfasig, och tar bort vattenfast smink utan problem. Jag köpte den av en ren slump då jag var i behov av en ny remover och det var rea i sminkbutiken. Vilken tur säger jag nu, för det här är en riktig favorit. Jag gillar den så mycket att den faktiskt fått HG status (Holy Grail, nåt man inte kan eller vill vara utan) i min skönhetssamling. Den tar bort vattenfast mascara och eyeliner utan problem, och även om removern känns lite ojlig i formulan så försvinner den från huden riktigt fort och lämnar ingen hinna (Snarare känns huden lite kall och återfuktad, vilket jag gillar).

Den får 5/5 av mig, det är enligt mig en superbra remover som jag kommer köpa om och om igen.  

Pris: Har sett från 50kr och upp mot 90kr beroende på affär.
Mängd: 125 ml

Eng: I have during a longer time used this makeup-remover and wanted to share my opinions!

The remover is a two-phase remover and it removes waterproof makeup with no trouble whatsoever. I bought it by chance since i really needed a new remover and this one was on sale in the makeup store(luckily enough). This has become a real favourite! I like it so much that it has gotten HG status (Holy grail, something you cant or wont be without) in my beautycollection. It easily removes waterproof mascara and eyeliner, and even though the remover feels oily in the formula it dissapears from the skin quickly and doesnt leave any residue (The skin rather feels abit cold and moisturised actually, which i really like).

This gets 5/5 from me, I think its an awesome remover that I will purchase over and over again.

Price:
Ive seen it from 5 Euros and up towards 10 euros depending on the store.
Amount: 125 ml

Kommentarer:

1 Caroline/StyleFile:

Hmm ja det blir spännande att se vem det är!

2 Josephine (Makeuponista):

Den är grym :)

3 Amis:

Fin blogg =)

4 Carina:

Den där har jag också testat och den var riktigt bra :)

5 Honi:

Carina: Visst är den, tycker den är fantastisk!

Kommentera här: