Augustifavoriter

Jag vet att Lipglossbitch hade månadens favoriter för ett tag sen (Men stoppade med det, tyvärr) och jag tyckte alltid det var så rolig läsning att jag nu har bestämt mig för en ny kategori som heter Månadens favoriter där jag visar vad jag har gillat extra mycket den månaden.

1. Wet'n'Wild Kajal & Eyeliner - 9.
En riktigt trevlig och framförallt billig penna som jag har använt i massvis av sminkningar.
Eng: A really nice and cheap pen that ive used loads of times.
2. Isadora Eyebrow Pencil - 22 Light brown.
Den här ögonbrynspennan är iofs min favorit dom flesta månader men nu i slutet på sommaren har det hänt att jag dragit på den och inget annat och åkt in till stan eller till stranden.
Eng: This eyebrowpen is my favourite most of the months but now in the end of the summer it has happened that ive put this on and nothing else and gone into town or to the beach.
3. 2000 Calorie mascara - Black.
Jag har efter en lång tid av bara The Colossal mascaran återvänt till 2000 Calorie, den är ju så bra!
Eng: I have after a long time of only using The Colossal mascara returned to 2000 Calorie, its so awesome!
4. E.L.F Candy Shop Lipgloss - Cherry Bomb.
Ett lipgloss som är billigt, luktar fantastiskt och ger en skir röd färg.
Eng: A lipgloss that is cheap, smells awesome and gives a nice sheer red color.
5. E.L.F Mineral blush - Bliss.
Ett perfekt rouge som ger en lätt färg såhär till sommaren.
Eng: A perfect rouge that gives a nice light color perfect for the summer.
6. E.L.F Nailpolish - Royal Purple.
När jag inte riktigt vet vad jag vill ha på naglarna har detta varit mitt "go-to" lack.
Eng: When i dont really know what i want on my nails this has been my "go-to" polish.

Kommentarer:

1 Caroline/StyleFile:

Tror jag ska klicka hem ett Candy shop lip tin nästa gång!



Ja min första eyeshadow borste är super men denna nya är sämre :(

2 Hanna:

Jaa det tycker jag absolut!. Och tack för kommentarerna :D

3 Linda:

Jag har också haft tankarna på att göra inlägg en gång i månaden med favoriter. Det är kul att se vad andra gillar och ev få tips om produkter man inte har testat.



Jag är också ett fan av Isadorapennan, har kört med den i flera år. Den är riktigt bra och bättre än många dyrare konkurrenter. Jag har nyansen #23 Cashmere, den är gråbrun och ger därför en väldigt naturlig ögonbrynsfärg.

4 Honi:

Caroline: Cherry bomb älskar jag verkligen! Så den tycker jag du ska testa :)

Linda: Tycker det låter som en bra ide! Tycker också det är jättekul att få se vad andra gillar :)

Kommentera här: