EOTD - Peachy

Idag var jag sugen på lite pärsikofärgade toner så jag letade och letade i min sminksamling men kunde inte finna en fin persikofärgad ögonskugga. Grävde fram min E.L.F mini collection (Som jag har använt riktigt mycket på sistonde) och där fann jag en pärsikofärgad rouge som jag har använt på yttre delen av ögonlocket. Även fast det är en rouge så fick jag riktigt mycket färg ur den!

Eng: I was in the mood for peachy tones today so i looked and looked in my makeupcollection but i couldnt find a nice peachy eyeshadow. I digged out my E.L.F mini collection (That ive used quite alot lately) and found a peachy blusher that i used on the outer part of my lid. Even though it is a blush i got alot of color out of it!

Products/Produkter:
Makeupstore - Eyedust - Light me up
E.L.F Mini collection - Peachy Blush
Max Factor - 2000 Calorie mascara
Maybelline - Khol Express - Glam Black

Kommentarer:

1 Sara:

sv: ja, allt är gjort för hand :) säg til om du vill ha tutorial :)

2 Sminkan:

Jättefint! verkligen fin persikoton och härligt skimmer!

3 kerstin:

Jättefint! Rouget/skuggan liknar Smashbox Flamingo, tycker jag.

4 Honi:

Sminkan: Tusen tack! :) Var överraskad hur fint det blev att använda ett rouge på ögonen.

Kerstin: Tack. Var tvungen att googla den, du har rätt. Den är riktigt lik!

5 sminkjante:

jättefin färg!

Kommentera här: