EOTD - Glitter like you mean it..

Idag ville jag glittra så jag plockade fram hela arsenalen. Det blev grönt, skimrande och helt min stil. Basen är en eye-pen från H&M som jag sedan lagt en skimrande grön skugga på och en mörkare grön skugga ut mot kanten av locket. Enkelt och snyggt, och passar bra till fest med ett par lösfrallor till.

Eng: Today i really wanted to glitter so i pulled out some tricks out of my sleeve. Its green, shimmery and totally my style. The base is an eye-pen from H&M and then i applied a shimmering green eyeshadow and a darker green eyeshadow out towards the edge of the eyelid. Simple and cool, and really nice for a party with some fake eyelashes!

Products/Produkter:
H&M Eye-pen Green
Maybelline Eyeshadow Spring green
E.L.F Mini collection, Dark green eyeshadow
Mascara 2000 calorie mascara Max Factor
Max Factor Kohl Pencil - 020 Black

Kommentarer:

1 Linda:

Härlig skogsgrön sminkning!

2 Emma:

Me likey =) Detta är en väldigt rolig och snygg make.

3 Caroline/StyleFile:

Hej, Glöm inte att kika in hos mig, har en överraskning till dig!

4 Sminkan:

Otroligt snyggt! Grönt är verkligen vackert!

Kommentera här: